הדור הראשון של טויוטה היילקס שהגיע לישראל קבע רף חדש בכל מה שקשור לאמינות. הטנדר הזה הגיע ארצה בתחילת שנות ה-90, מיד עם תחילת שיווקם של דגמי טויוטה האחרים בישראל, וזכה בתחילת הדרך להתחלה מגומגמת משהו. הטנדרים היפאניים המתחרים, שהציעו אופציה לגיר אוטומטי בשילוב עם מנוע דיזל ומערכת הנעה כפולה (מיצובישי L200, איסוזו איפון), כבשו את רוב השוק. אך במהרה הוכיח את עצמו ההיילקס כרכב אמין למדי, שמחזיק מעמד ופשוט לא מתקלקל. בתחילת הדרך הוא שווק עם מנוע דיזל חלש, ששודרג בהמשך באמצעות מגדש טורבו. גרסאות ה-4X4 של טויוטה היילקס מציעות יכולת שטח פנטסטית בזכות מרווח גחון נהדר ושני סרנים חיים מלפנים ומאחור. אך תא הנוסעים פשוט מאוד, נוחות הנסיעה לא משהו (בלשון המעטה) ועל רמת הבטיחות אין מה לדבר כאן בכלל;
אמינות; יכולת שטח;
ביצועים בדגם נטול הטורבו; גניב;
גמל מכאני;
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על טויוטה היילקס