מיצובישי פג'ארו ספורט הוא האח הקטן והזול של הפג'ארו. מדובר ברכב שטח המבוסס על שלדת ה-L200 מאגנום אבל שואל כמה מכלולים גם מהאח הגדול, הפג'ארו. הוא הגיע ארצה בשנת 1999 עם מנוע 2.5 ליטר טורבו-דיזל (99 כוחות סוס) וגיר ידני בלבד, מה שטרם מאוד לחוסר הצלחתו. בהמשך הגיעה הגרסה האוטומטית, אך זו צוידה במנוע 3.0 ליטר בנזין V6 גדול וחזק, אך גם צמא לדלק. לשתי הגרסאות מערכת הנעה כפולה לא קבועה עם הילוך כוח לשטח, עם דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה (אין נעילת דיפרנציאל). בסך הכל מדובר ברכב מוצלח למדי, במיוחד בגרסת הבנזין החזקה, אם כי מעט מאוד רכבי מיצובישי פג'ארו ספורט עלו לכביש וחלקם הגדול הגיע דווקא לשמש כניידות משטרה או רכבים אחרים של המדינה. בשטח, אגב, יש לו יכולות טובות למדי אם כי מהלך המתלה הקצר שלו והעדר נעילת הדיפרנציאל האחורית מגבילים את יכולתיו לעומת הפג'ארו ה"אמיתי". כדאי גם לשים לב למיעוט רכבים כאלו על הכביש, מה שאומר שחלקי חילוף קומסטיים נדירים למדי;
זולה משמעותית מהפג'ארו; גרסת הבנזין החזקה;
ביצועים בדגם הדיזל; נדיר מידי על הכביש;
למי שרוצה פג'ארו, לא מוכן לשלם את הסכומים הנדרשים על אחד כזה ומוכן נפשית להרפתקאה קטנה;
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על מיצובישי פג'ארו ספורט