סוזוקי אלטו היא לא רק המכונית הקטנה ביותר של סוזוקי שנמכרת בארץ, אלא גם אחת מהמכוניות הזולות ביותר בישראל. הגרסה הידנית של האלטו שברה את שוק הקטנות כשהגיעה ארצה במחיר של 60000 שקלים, ונמכרה במספרים מפתיעים למכונית עם גיר ידני, מאז עוד הלך וירד מחירה. תמורת הסכום הצנוע, חשוב לציין, מקבלים מכונית מאוד ספרטנית – חלשה, רועדת, לא מאוד נוחה, לא בטוחה פאסיבית, צפופה, פשוטה מאוד בחומריה ובאבזורה ובסך-הכל סוזוקי אלטו היא תחבורה בסיסית מאוד. מנוע הליטר מספק צריכת דלק מצוינת ועלויות האחזקה של המכונית זולות ביותר, אבל היא מתאימה בעיקר למי שמוכן להסתפק במועט.
מחיר ; צריכת דלק ; ממדים חיצוניים
רמת בטיחות נמוכה; איכות חומרים נמוכה; התנהגות כביש;
ריקשה מודרנית
: מעולה תת דגם:1.0 אוטומט GLX
המלצה -רכב שני של סוזוקי ,מרוצה מאוד
לחיוב -
לשלילה - קיבל 4 בנוחות רק כי הוא מעט קטן
סוזוקי חושפת את הדור השמיני של האלטו, משילה 60 ק"ג ממשקלה ומציידת אותה במערכת בלימה אוטומטית
2013 מסתמנת עד כה כשנה הטובה של קטגוריית רכבי המיני בישראל. מי המכונית הנמכרת ביותר ומי צפויה להתחלף בקרוב? סקירה חצי שנתית.
סוזוקי תציג בשנה הבאה מכונית קטנה חדשה שתחליף גם את האלטו וגם את הספלאש. בנוסף צפויה היצרנית להציג ג'יפון קטן שיתחרה בניסאן ג'וק.