יצרנית הרכב הצרפתית רנו היא כבר מזמן לא יצרנית של מכוניות בלבד. לרנו שלל אחזקות שמתפרסות על כל עולם הרכב - ממניות בחברת הרכב מרצדס, דרך בעלות משותפת ביצרנית הרכב היפנית ניסאן, יצרנית הרכב הרומנית דאצ'יה, בנקים, קבוצת פורמולה 1 ועוד. למעשה, קבוצת רנו-ניסאן היא כיום אחת מחמשת יצרניות הרכב הגדולות ביותר בעולם, עם כ-9 מיליון כלי רכב שנמכרים בקבוצה בכל שנה. לרנו מבחר עצום של רכבים, החל מהטווינגו העירות הקטנה (שאינה משווקת בישראל), דרך הקליאו הקומפטית והמגאן המשפחתית ועד למסחריות כמו הקנגו והמאסטר. הדגמים הנמכרים ביותר של רנו בישראל הם הפלואנס והמגאן המשפחתיות, צמד מכוניות שזכו להכרה רצינית מאמצע שנות ה-90 ועד היום. בנוסף משווקת רנו שלל גרסאות ספורטיביות של דגמיה, שזכו לכינוי RS ומציגות באופן מסורתי התנהגות כביש מושחזת וביצועים מסמרי שיער.
רנו קליאו החדשה נוחתת בישראל והכרנו אותה בנהיגה ראשונה. נוחה יותר, חזקה יותר, מאובזרת יותר, ובקיצור – נראה שהיא באה לעבוד
שלוש וחצי שנים אחרי השקתו בעולם, הדור הרביעי של רנו גרנד סניק נוחת בישראל. החל מ-165,000 ₪
עקב המצב, גם חברת קרסו מצטרפת לחברות המציעות מכירת רכבים מקוונת שתכלול צ'אט ושיחות וידאו עם נציגים ואפילו תאפשר לדחות את התשלום בשלושה חודשים
אחרי 8 שנים ללא שיווק, רנו ישראל מחזירה לשוק המקומי את הקולאוס בגרסה אחת ומחיר של 165,000 ₪