פיג'ו הוקמה בשנת 1810 בידי ארמאנד פיג'ו והייתה למפעל משפחתי שעסק בייצור מטחנות קפה. בהמשך התקדמו לייצור להבי מסורים ואחר כך לייצור אופניים. כיום היא יצרנית האופניים הגדולה בצרפת. המכונית הראשונה שפיג'ו הציגה הייתה כרכרה תלת-אופנית ממונעת קיטור. שנה אחר כך נזנח מנוע הקיטור לטובת מנוע בנזין וכן התווסף גלגל רביעי. מכוניות פיג'ו מאז ומתמיד נקשרו לאיכות ניהוג ונוחות מן המעלה הראשונה, עם דגמים מהוללים כמו ה-205 לגרסותיה (ובכללה ה-GTi), ה-106 (עם הראלי), ה-306 (עם ה-S16) וה-406. לאחר שבתחילת המאה שיווקה מספר דגמים חסרי מעוף שלא זכו להצלחה, נראה שמישהו בפיג'ו התעורר קו הדגמים הנוכחי שלה כולל דגמים מעניינים ומוצלחים.

מחירון פיגו
חדשה ויד שניה
התייעצו איתנו בחינם לגבי מחירים ומבצעים לרכבים חדשים ומשומשים
או 0538095000

דגמים משומשים של פיגו

חוזרים - בערך - לשגרה ופותחים אולמות

תוך שמירה על ההנחיות, עם הטבות מיוחדות ולצד התעניינות גוברת. טויוטה, GAC, לקסוס וכלמוביל מצטרפות ללובינסקי ומודיעות על חידוש פעילות אולמות התצוגה שלהן

פיג'ו 5008 מקבל מנוע 1.2 ליטר

פיג'ו ישראל משיקה גרסת כניסה חדשה ל-5008 בעל שבעת המושבים, שיקבל את מנוע ה-1.2 ליטר ומחיר כניסה של 175,000 ₪

פיג'ו 2008 עכשיו גם בגרסת GT ליין

הג'יפון הקטן של פיג'ו מקבל כעת גם גרסת GT ליין מאובזרת יותר, אך ללא שינוי בהספק. המחיר: 144,000 ₪

לא עוצרת – פיג'ו 2008 החדש בישראל

פיג'ו ישראל לא נותנת לקורונה לעצור אותה ומשיקה את הדור השני של ה-2008, עם מנועי בנזין ודיזל עם 130 כ"ס, תיבת 8 הילוכים, ונסיעות מבחן עד הבית. החל מ-128,000 ₪

close1 מבצע

close1
תודה על פניתך

נציגנו יצרו איתך קשר בהקדם

dddd