פיג'ו הוקמה בשנת 1810 בידי ארמאנד פיג'ו והייתה למפעל משפחתי שעסק בייצור מטחנות קפה. בהמשך התקדמו לייצור להבי מסורים ואחר כך לייצור אופניים. כיום היא יצרנית האופניים הגדולה בצרפת. המכונית הראשונה שפיג'ו הציגה הייתה כרכרה תלת-אופנית ממונעת קיטור. שנה אחר כך נזנח מנוע הקיטור לטובת מנוע בנזין וכן התווסף גלגל רביעי. מכוניות פיג'ו מאז ומתמיד נקשרו לאיכות ניהוג ונוחות מן המעלה הראשונה, עם דגמים מהוללים כמו ה-205 לגרסותיה (ובכללה ה-GTi), ה-106 (עם הראלי), ה-306 (עם ה-S16) וה-406. לאחר שבתחילת המאה שיווקה מספר דגמים חסרי מעוף שלא זכו להצלחה, נראה שמישהו בפיג'ו התעורר קו הדגמים הנוכחי שלה כולל דגמים מעניינים ומוצלחים.
הגרסה ההיברידית-נטענת הבכירה של פיג'ו 3008, ה-PHEV4, לוקחת את המנוע החזק ביותר בהיצע של הדגם, מחברת אליו שני מנועים חשמליים והנעה כפולה, ומוסיפה למחיר לא מעט עשרות אלפי שקלים. האם היא בכל זאת הגרסה ההגיונית היחידה? ואם לא, מה היא בכלל?
פיג'ו ישראל משיקה 2008 חשמלי עם טווח של 320 ק"מ, 3008 פלאג-אין הייבריד עם 300 כ"ס והנעה כפולה ועוד
פיג'ו 208 החדשה ממשיכה לשבור את המוסכמות של עולם הרכב וממשיכה בקו של קודמתה עם עיצוב מוחצן יותר, התנהגות בוגרת פחות ותא נוסעים צפוף באותה מידה. יש מצב שהיא הסופר מיני הכי סופר מיני שאתם יכולים לקנות כרגע
פיג'ו 208 החדשה נוחתת בישראל בגרסאות בנזין מסורתיות וגם אחת חשמלית