פורשה הוקמה ב-1931 בידי פרדיננד פורשה ועסקה במקור בפיתוח הנדסה וייעוץ לכלי רכב. הדחיפה הראשונה שניתנה לחברה עוד בראשית חייה היה החוזה שחתמה עם ממשלת גרמניה לתכנון המכונית העממית – החיפושית. הדגם הראשון שפורשה תכננה ויצרה היה ה-356, שבהתחלה השתמש במנוע של החיפושית אך במהרה הוחלף במנוע פרי ייצור מפעלי פורשה. ה-911, הדגם האגדי והמזוהה ביותר עם היצרן הוצג לראשונה ב-1963 וכלל מנוע בוקסר מקורר אוויר. קירור האוויר אפיין את מנועי פורשה במשך 40 שנה, עד 1998 אז הוצג דגם ה-996, לראשונה עם קירור מים. דגמי 911 המיוצרים כיום שומרים על הזהות מקורית, עם מבנה קופה 2+2 ומנוע בוקסר הממוקם מאחור. בשנים האחרונות הרחיבה פורשה את היצע דגמיה וכיום היא מציעה בנוסף לדגמי ה-911 והבוקסטר הותיקות, גם את הקאיימן- גרסא סגורה של הבוקסטר, וכן את רכב הסלון פנמרה ורכב הפנאי-שטח הקאיין.
פורשה ישראל מודיעה על הוזלות דרסטיות בעקבות ירידת שער היורו. מעכשיו תוכלו לקנות קאיימן ב-430 אלף ₪ ו-911 בפחות מ-900 אלף
גרסת הקופה של הדור השלישי של פורשה קאיין נוחתת בישראל עם מחיר התחלתי של 769 אלף ₪ ומחיר מרבי גבוה משל ריינג' רובר
פורשה טייקן, החשמלית-יוקרתית-ענקית-ספורטיבית הראשונה בעולם נוחתת בישראל. החל מ-875,000 ₪
מקסים חזר משבוע עמוס מוטוריקה בגרמניה עם שלל חוויות. כתבה ראשונה בסדרה - מוזיאון ומפעל פורשה בזופנהאוזן