סיטרואן, יצרנית הרכבים הידועים בנוחות ובקדמה שלהם, נוסדה בשנת 1913 ע"י אנדרה סיטרואן ועסקה בתחילה בייצור גלגלי שיניים תחת פטנט יחודי, שהפך בשנים הבאות לסמל החברה כפי שהוא נראה היום. כלי הרכב הראשון של החברה נקרא 'מודל A' והיה הראשון באירופה שנוצר בתהליך של פס ייצור. בשנת 1934 רכשה 'מישלין' הצרפתית את סיטרואן, ועל דגם ה"טראקסיון אוואנט" הציגה לראשונה את הצמיגים הרדיאליים שלה. שני דגמים של סיטרואן שזכו להצלחה מסחררת היו הדה-שבו (2CV) שנמכרה במשך ארבעה עשורים ובזמן השיא משך ההמתנה למכונית היה שש שנים (!) ודגם ה-DS, שכבר במהלך תערוכת פריז בה הוצגה נרשמו 12,000 הזמנות לדגם. בשנת 1968 רכשה את מזראטי ובעזרתה תכננה וייצרה את ה-SM – מכונית ספורט ייחודית שהקדימה את זמנה בעשרות שנים, אשר נחשבת מתקדמת גם היום. בשנת 1983 נפתרה ממזארטי, ושנה לאחר מכן החלה בשיתוף פעולה עם פיג'ו, שממשיך עד היום, ונקרא PSA. דגמי סיטרואן ידועים בעיצוב בולט, נוחות יוצאת דופן וחדשנות טכנולוגית.
תוך שמירה על ההנחיות, עם הטבות מיוחדות ולצד התעניינות גוברת. טויוטה, GAC, לקסוס וכלמוביל מצטרפות ללובינסקי ומודיעות על חידוש פעילות אולמות התצוגה שלהן
שתי היצרניות חתמו על מיזוג, שייצור ענקית תחבורה שתחלוש על יותר מתריסר מותגים ועם פוטנציאל מכירות של מעל 10 מיליון מכוניות בשנה
מתיחת הפנים של סיטרואן C3 נוחתת בישראל עם רשימת אבזור ארוכה יותר, עיצוב מעודכן ומחיר מעט גבוה יותר
סיטרואן C5 מבטיח להיות הדבר הכי נוח פחות או יותר מאז הרחם של אמא שלי, אז ברור שאין מצב שהוא כזה, נכון? נכון?!