סוזוקי הוקמה בשנת 1909 ע"י מישין סוזוקי ועסקה בייצור והרכבת מכונות אריגה. היה זה רק 40 שנה מאוחר יותר, בשנות ה-50, שסוזוקי החלה לייצר כלי רכב. בתחילה סוזוקי ייצרה אופניים ממנועים שזכו להצלחה כבירה ונתן את האות להקמת מחלקה לייצור כלי רכב. במהלך השנים החברה עסקה בעיקר בייצור אופנועים ומכוניות קטנות, אשר קיבלו הקלות באגרות רישוי, מיסוי, תנועה וחנייה ברחבי יפן ע"מ להקטין על העומס בערים. מכניות אלו זכו להצלחה גם מחוץ לפן, כדוגמת האלטו המיניאטורית שנמכרה גם בארץ. כיום מתמקדת החברה בייצור אופנועים, ג'יפים ומכוניות קטנות, תחום אותו היא מכירה היטב.
הדור החדש של סוזוקי ג'ימני מגיע 20 שנה אחרי שהקודם הושק. חלק מהדברים שופרו, חלק נותרו דומים למדי, האם הוא עדיין צעצוע שטח או שמא הוא התבגר לרכב כביש מלא? לקחנו אותו למבחן והבאנו הופעת אורח
מנוע חדש, אותו עיצוב מדליק, ומחיר שקפץ ב-20 אלף שקלים. סוזוקי ג'ימני החדש מגיע לצד הויטארה המחודש
סוזוקי ישראל משיקה גרסת Mild-Hybrid של הסוויפט, ומציגה אותה כ"סוזוקי סוויפט הייבריד". האם היא באמת היברידית? והאם צריך להטעות את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם במקום לשחק על החוזקות הקיימות?
בשעה טובה ומוצלחת, סוזוקי בלנו מקבלת בישראל מערכת בלימת חירום אוטונומית, אך עדיין תזדקק למובילאיי בשל היעדר התרעת סטיית מנתיב