סאנגיונג החלה את דרכה ב1954 תחת השם Ha Dong-hwan ועסקה בייצור ג'יפים עבור כוחות צבא ארה"ב שלחמו בדרום קוריאה. את הידע שצברה השכילה לנצל ולאחר המלחמה הציגה מספר רכבי שטח. החברה הקטנה נרכשה בשנת 1988 ע"י תאגיד הענק סאנגיונג, והפכה לחטיבת המכוניות שלו. נקודת מפנה בחייה צוינה ב-1991, עת נחתם הסכם שותפות עם מרצדס שהביא לשימוש בדורות הקודמים של מנועי החברה בדגמי סאנגיונג. ב-2004 רכשה קבוצת SAIC הסינית 51% מהשליטה בסאנגיונג. רכישה זו העניקה גב כלכלי ליצרן המדשדש והביאה לפיתוח שלושה דגמים חדשים: המיניוואן רודיוס ורכבי הפנאי הקיירון והאקטיון, כשהמנועים ברובם עדיין מנועי מרצדס ישנים. ב-2010 נטשה SAIC את סאנגיונג כשהיא משאירה אותה חבולה ונטולת משאבים, והיא נותרה על סף פשיטת רגל עד שרכש אותה תאגיד מהינדרה ההודי. כיום משווקת החברה בישראל ע"י היבואן טלקאר וקו הדגמים שלה כולל בעיקר רכבי שטח ומיניוואן אחד.

מחירון סאנגיונג
חדשה ויד שניה
התייעצו איתנו בחינם לגבי מחירים ומבצעים לרכבים חדשים ומשומשים
או 0538095000

דגמים משומשים של סאנגיונג

סאנגיונג אקטיון ספורטס - מבחן דרך

איתמר יצא לבחון את הסאנגיונג אקטיון ספורטס המחודש, ונזכר בדוד שלו מאמריקה

מבחן דרך – סאנגיונג רודיוס

אייל כרמי, נציג הפורום לענייני מיניוואנים, נו, אתם יודעים, מיניוואנים – הקופסאות הגדולות שיש בהן מלא מושבים. בקיצור, הפעם הוא יצא לבדוק את סאנגיונג רודיוס המעודכן

סאנגיונג טיבולי XLV עכשיו בישראל

הגרסה המאורכת של הג'יפון הקטן של סאנגיונג נוחתת בישראל עם מנוע דיזל, תיבת הילוכים אוטומטית ומקום רב יותר למטען – המחיר 128,900 שקלים

שיפור ושימור - סאנגיונג רקסטון החדש נחשף

סאנגיונג חושפת דור חדש לרקסטון, שומרת על שלדת הסולם ויכולות השטח אבל מעדנת ומשפרת את תא הנוסעים לאין ערוך

close1 מבצע

close1
תודה על פניתך

נציגנו יצרו איתך קשר בהקדם