ניסן, יצרנית הרכבים היפנית הוקמה בשנת 1911 והציגה דגם ראשון שלוש שנים אחר כך. הדגמים הראשונים של החברה לא זכו להצלחה גדולה, לכן הוחלט על חבירה ליצרן אירופאי שיתרום ידע בייצור ובתכנון הדגמים. אוסטין נבחרה לצורך שיתוף הפעולה, וכך בעצם החלה לשווק דגמי אוסטין בשוק היפני תחת השם ניסן. רק בשנות ה-50 החלה ניסאן לייצר מכוניות פרי תכנון עצמאי שלה. אחד מפירות ההצלחה המאוחרים היו הניסאן/דאטסון 240Z המפורסמת. היה זה בשנות ה-80 שהונדה עקפה את ניסאן, והפכה להיות היצרן היפני השני בגודלו, אחרי טויוטה. הידרדרות זו המשיכה עד לסף פשיטת רגל. בשנת 1999 רכשה רנו את השליטה בניסאן והחלה בתוכנית להחזיר את ניסאן למפה. ההצלחה לא איחרה לבוא, כמו גם מבול הדגמים הספורטיביים של החברה – סדרת ה-Z, סדרת הסקייליין וה-GT-R.
הדור השני של ניסאן ג'וק מגיע לא פחות מעשור(!) אחרי שהדגם פרץ לחיינו לראשונה. מקסים יצא לבדוק האם היה שווה לחכות והאם חוץ מהעיצוב שנותר ייחודי, הג'וק החדש מביא עימו שיפורים נוספים
עקב המצב, גם חברת קרסו מצטרפת לחברות המציעות מכירת רכבים מקוונת שתכלול צ'אט ושיחות וידאו עם נציגים ואפילו תאפשר לדחות את התשלום בשלושה חודשים
ניסאן מיקרה N-ספורט נותנת לכם חבילת אבזור ועיצוב, ואולי אפילו קצת ניחוח ספורטיבי. האם היא מצליחה להצדיק את המחיר הגבוה?
ניסאן ישראל משיקה גרסת SL לאלטימה שלה, שמוסיפה עוד אבזור ומעלה את המחיר ל-182 אלף שקלים