ניסן, יצרנית הרכבים היפנית הוקמה בשנת 1911 והציגה דגם ראשון שלוש שנים אחר כך. הדגמים הראשונים של החברה לא זכו להצלחה גדולה, לכן הוחלט על חבירה ליצרן אירופאי שיתרום ידע בייצור ובתכנון הדגמים. אוסטין נבחרה לצורך שיתוף הפעולה, וכך בעצם החלה לשווק דגמי אוסטין בשוק היפני תחת השם ניסן. רק בשנות ה-50 החלה ניסאן לייצר מכוניות פרי תכנון עצמאי שלה. אחד מפירות ההצלחה המאוחרים היו הניסאן/דאטסון 240Z המפורסמת. היה זה בשנות ה-80 שהונדה עקפה את ניסאן, והפכה להיות היצרן היפני השני בגודלו, אחרי טויוטה. הידרדרות זו המשיכה עד לסף פשיטת רגל. בשנת 1999 רכשה רנו את השליטה בניסאן והחלה בתוכנית להחזיר את ניסאן למפה. ההצלחה לא איחרה לבוא, כמו גם מבול הדגמים הספורטיביים של החברה – סדרת ה-Z, סדרת הסקייליין וה-GT-R.

מחירון ניסאן
חדשה ויד שניה
התייעצו איתנו בחינם לגבי מחירים ומבצעים לרכבים חדשים ומשומשים
או 0538095000

דגמים משומשים של ניסאן

ניסאן ליף במבחן – תזמון זה עניין של טיימינג

הדור הראשון של ניסאן ליף נחת כאן מוקדם מדי. האם הדור השני מגיע בתזמון יותר נכון? והאם הוא מצליח לעשות גם את שאר הדברים נכון?

ניסאן מייקרה החדשה בישראל

שלוש שנים אחרי שהוצגה לראשונה, ניסאן מייקרה סוף סוף מגיעה לישראל אחרי המתנה ארוכה לתיבת הילוכים אוטומטית. החל מ-80,000 ₪

ניסאן ג'וק בישראל

הדור השני של ניסאן ג'וק נוחת בישראל עם תג מחיר גבוה וממדים תואמים

מיני מבחן - ניסן מיקרה

יוליאן ממשיך במסורת המיני מבחנים שלו וקופץ לעשות סיבוב עם ניסאן מיקרה החדשה שנחתה לאחרונה בישראל

close1 מבצע

close1
תודה על פניתך

נציגנו יצרו איתך קשר בהקדם

dddd