ניסן, יצרנית הרכבים היפנית הוקמה בשנת 1911 והציגה דגם ראשון שלוש שנים אחר כך. הדגמים הראשונים של החברה לא זכו להצלחה גדולה, לכן הוחלט על חבירה ליצרן אירופאי שיתרום ידע בייצור ובתכנון הדגמים. אוסטין נבחרה לצורך שיתוף הפעולה, וכך בעצם החלה לשווק דגמי אוסטין בשוק היפני תחת השם ניסן. רק בשנות ה-50 החלה ניסאן לייצר מכוניות פרי תכנון עצמאי שלה. אחד מפירות ההצלחה המאוחרים היו הניסאן/דאטסון 240Z המפורסמת. היה זה בשנות ה-80 שהונדה עקפה את ניסאן, והפכה להיות היצרן היפני השני בגודלו, אחרי טויוטה. הידרדרות זו המשיכה עד לסף פשיטת רגל. בשנת 1999 רכשה רנו את השליטה בניסאן והחלה בתוכנית להחזיר את ניסאן למפה. ההצלחה לא איחרה לבוא, כמו גם מבול הדגמים הספורטיביים של החברה – סדרת ה-Z, סדרת הסקייליין וה-GT-R.

מחירון ניסאן
חדשה ויד שניה
התייעצו איתנו בחינם לגבי מחירים ומבצעים לרכבים חדשים ומשומשים
או 0538095000

דגמים משומשים של ניסאן

ניסאן אקסטרייל - עכשיו עם מנוע בנזין

ניסאן ישראל משיקה את האקסטרייל עם מנוע ה-1.3 ליטר טורבו בנזין בגרסת 160 כ"ס. החל מ-168,000 ₪

ניסאן GT-R50 תיוצר במהדורה מוגבלת

אחרי "מאות מתעניינים" איטלדיזיין תייצר מהדורה מוגבלת של ה-GT-R50 - מנוע וגיר משופרים, צביעה ייחודית, ותג מחיר של מיליון אירו לפני מיסים

ניסאן אלטימה החדשה בישראל

ניסאן ישראל משיקה את האלטימה החדשה עם ממדים ומנוע אמריקאיים למדי, ומחיר שכנראה לא יגרום לה להציף את הכבישים

מנוע חדש ו-160 כ"ס לניסאן קשקאי בנזין

ניסאן קשקאי הישראלי זונח את מנוע ה-1.2 ומקבל את יחידת הכוח שפותחה עם מרצדס ומשרתת את ה-A קלאס. המחיר עלה ויתחיל ב-133 אלף ₪

close1 מבצע

close1
תודה על פניתך

נציגנו יצרו איתך קשר בהקדם

dddd