לנצ'יה הוקמה בשנת 1906 ע"י וינצ'נזו לנצ'יה, שהיה נהג המרוצים המצליח של פיאט עד אותה שנה. הדגם הראשון תחת ייצור החברה- טיפו 51 (או בשמו המסחרי- אלפא), הציג תכנון הנדסי מתקדם ומנוע מתוחכם אשר הביאו לביצועים נאים. במהלך השנים הבאות הקפידה לנצ'יה להיות בחוד חזית הטכנולוגיה, כשהיא מעסיקה את המובילים שבמהנדסים האיטלקיים. השם לנצ'יה נקשר אצל רבים לעולם המרוצים, תחום בו שלטה עוד בשנות ה-50, עת נהג בקבוצה אלברטו אסקארי (שנהרג בשנת 1955), וכן למרוצי הראלי – זוכת 11 תארי אלופת העולם, עם דגמים כמו: פולביה, סטראטוס, 037 והדלתא HF 4X4. בשנת 1969 הועברה לנצ'יה לבעלות פיאט, שהחליטה למקד את לנצ'יה בסגמנט רכבי היוקרה, לאחר רכישת אלפא רומיאו שהופקדה על תחום הביצועים והספורט.

מחירון לנציה
חדשה ויד שניה
    התייעצו איתנו בחינם לגבי מחירים ומבצעים לרכבים חדשים ומשומשים
    או 0538095000

    דגמים משומשים של לנציה

    לנצ'יה פולביה קופה קונספט – הפספוס?

    רומן מסתכל אחורה על לנצ'יה ועל הפולביה קונספט, וחושב על מה היה יכול להיות

    2015 עפ"י סמל"ת - גדילה, צמיחה ודגמים חדשים

    קבוצת סמל"ת מסכמת את שנת 2014 ושמה פעמיה לכיוון שנה חדשה של צמיחה נוספת, 7 דגמים חדשים ונתח שוק שימשיך לגדול

    פיאט-קרייזלר-פיג'ו-סיטרואן – האיחוד

    שתי היצרניות חתמו על מיזוג, שייצור ענקית תחבורה שתחלוש על יותר מתריסר מותגים ועם פוטנציאל מכירות של מעל 10 מיליון מכוניות בשנה

    לנצ'יה אפסילון 2016 – עוד מתיחת פנים

    לנצ'יה אפסילון עוברת מתיחת פנים קלה נוספת, אך עתידו של המותג נראה אפור מתמיד.

    close1 מבצע

    close1
    תודה על פניתך

    נציגנו יצרו איתך קשר בהקדם

    dddd