יצרנית הרכב הרומנית דאצ'יה נרכשה על ידי רנו בשנת 1999 והפכה בשנים האחרונות להיות חטיבת הרכבים הזולים של קבוצת רנו-ניסאן. בדאצ'יה מתמקדים בייצור של רכבים מרווחים, חסונים, אמינים והכל במחיר נגיש. רוב המוצרים של דאצ'יה מבוססים על טכנולוגיות ישנות של רנו, מה שאפשר מצד אחד הוזלה של עלויות הייצור (ובהתאם גם של המחיר לצרכן) ומצד שני גם רמת אמינות גבוהה יחסית שנובעת מהתבססות על מכלולים ותיקים ומוכחים. דאצ'יה חזרה לישראל בשנת 2014 תחילה עם שני דגמים עיקריים - הדאסטר שהוא רכב פנאי-שטח בגודל בינוני וכן הסנדרו סטפוואי שהוא גרסה מוגבהת ודמויות שטח של מכונית משפחתית וכיום משווק כמעט כל ליין הדגמים של החברה.
אחרי שגרסאות ההנעה הקדמית קיבלו את מנועי ה-1.33 ליטר של מרצדס באפריל האחרון, כעת גם גרסאות ההנעה הכפולה מקבלות את המנוע החדש. גם כאן - כרגע רק עם תיבה ידנית
דאצ'יה דאסטר מקבל את זוג מנועי ה-1.3 ליטר החדשים עם 131 ו-150 כ"ס. החל מ-95,000 ₪
עקב המצב, גם חברת קרסו מצטרפת לחברות המציעות מכירת רכבים מקוונת שתכלול צ'אט ושיחות וידאו עם נציגים ואפילו תאפשר לדחות את התשלום בשלושה חודשים
דאצ'יה ישראל משיקה גרסה חדשה של הסנדרו עם מנוע קטן וחסכוני יותר, ורשימת אבזור הרבה יותר מודרנית