אייקון השטח ג'יפ נולד במהלך מלחמת העולם השנייה כאשר כוחות הצבא האמריקאי קיבלו לידיהם רכב סיור קל עם יכולת שטח גבוהה שהיה קל ונעים לשימוש. עד לסיומה של מלחמת העולם השנייה קנה לעצמו ג'יפ שם של רכב שטח עמיד, איכותי אך זול והפך לפופולארי בכל רחבי העולם. במהלך השנים התרחב המותג והחל לייצר גם רכבים נוספים מלבד הג'יפ המיתולוגי על מנת להגיע לשווקים נוספים. הדגם הראשון של ג'יפ צ'ירוקי שהושק בשנות ה-70 פרץ את הדרך למשפחה שלמה של דגמי ג'יפ דו-שימושיים שלהם יכולת שטח מצוינת אך גם יכולים לשנע בנוחות את המשפחה במהלך השבוע. המגמה הזאת המשיכה במהלך שנות ה-80 וה-90, כאשר כיום רוב הדגמים של היצרן, כגון ג'יפ פטריוט או ג'יפ קומפאס, הפכו למעשה לרכבי שטח רכים יחסית ללא יומרות רציניות בשטח. רק אייקון השטח המקורי, ג'יפ רנגלר, נותר נאמן למקור ומציע יכולת שטח גבוהה מאוד.
שתי היצרניות חתמו על מיזוג, שייצור ענקית תחבורה שתחלוש על יותר מתריסר מותגים ועם פוטנציאל מכירות של מעל 10 מיליון מכוניות בשנה
מתיחת הפנים של ג'יפ צ'רוקי נוחתת בישראל. שתי רמות גימור, מנוע חדש, הנעה כפולה ומחיר התחלתי של 265,000 ₪
סמלת משיקה לא פחות מ-5 גרסאות בנזין ופלאג-אין לג'יפ קומפאס, אבל מדובר עדיין בדגם שלפני מתיחת הפנים
ג'יפ ערכה אירוע שטח קשוח ללקוחותיה, והזמינה אותנו לטעום מהרנגלר והגרנד צ'רוקי. לא באמת נראה לכם שסירבנו, נכון?