אינפיניטי היא חטיבת היוקרה של ניסאן. היא הוקמה בשנת 1989 והתמקדה בעיקר בשוק האמריקאי כמתחרה למותגי הרכב לקסוס ואקורה (שהם בעצמם מותגי יוקרה של טיוטה והונדה, בהתאמה). בתחילת שנות ה-90 התמקדה אינפיניטי בשיווק גרסאות מאובזרות של רכבי ניסאן כדוגמת ניסאן פרימרה וניסאן סאני. הדגם המצליח הראשון של איניפיניטי היה ספינת הדגל G35 שהושק בשנת 2002 וכמובן הקרוסאובר היוקרתי FX35. שתי סדרות יוקרתיות אלו הפכו לסמל של אינפיניטי מאז ועד היום, כאשר סדרת ה-G וה-FX מובילות עד היום את היצע הדגמים. אליהם הצטרפו בשנים האחרונות גם סדרת ה-M היוקרתית וסדרת ה-EX שמהווה אלטרנטיבה מעט זולה יותר ל-FX.
אינפיניטי משיקה את ה-QX30, גרסת א-לא שטח ל-Q30 המשפחתית שלה. ההבדלים העיקריים - האבזור והמחיר
המתחרה החדש של אינפיניטי ל-אאודי Q5 נחשף בתערוכת לוס אנג'לס עם יחידת הנעה ייחודית למדי
Q30 היא אינפיניטי, שמגיעה מבית ניסאן, מבוססת על מרצדס וגם נראית קצת כמו ג'יפון. תוסיפו לזה תג מחיר נמוך יחסית, וקיבלתם מכונית שהיא מאה אחוז משבר זהות. שלחנו את מקסים לנסות להבין מה קורה
אינפיניטי Q60 היא כנראה אחת המכוניות הכי יפות שמסתובבות על כבישי ישראל. אבל בשביל זה לא צריך מבחן. בשביל לראות איך נוסעת חיה עם 405 כ"ס מ-3.0 ליטר ושני מגדשי טורבו, דווקא כן