הדור החדש של רנו קנגו מהווה שיפור ענק ביחס לדגם אותו הוא מחליף. את הייעוד המשפחתי שלו אפשר לראות כבר מהגדילה המשמעותית במימד הרוחב, אבל גם מתא נוסעים שמרגיש הרבה יותר "משפחה" מ"עבודה". מרווח הפנים מרשים גם הוא והמפרט הטכני מאוד "ישראלי" – מנוע בנזין 1.6 ליטר ותיבה אוטומטית פשוטה. יש כמובן גם גרסת דיזל של רנו קנגו, עם מנוע 1.5 ליטר טורבו דיזל. הביצועים לא מרשימים והנסיעה מעט נוקשה מהרצוי, אבל הפרקטיות של הכלי מאפשרת שימוש כפול – ביום לעבודה ובערב למשפחה – ברמה טובה בהחלט. לאלו שנוסעים הרבה מומלצת גרסת הדיזל הידנית ולאלו שלא צריכים את הרכב לעבודה יש אופציה לרמת גימור מאובזרת עם מגוון פינוקים משפחתיים. רק שאז המחיר כבר גבוה מדי...
מרווח ; יכולת הטענה ; תיבה אוטומטית
עידון ונינוחות ; מחיר
משפחה עובדת או עבודה משפחתית?
זה דאצ'יה דוקר, הגרסה של דאצ'יה למסחרית הקלה רנו קנגו. שיווקו באירופה יחל בקרוב.