פעם פולקסווגן ג'טה הייתה בסך הכל גרסת סדאן של הגולף. היום הג'טה מנסה לבדל את עצמה כמכונית עצמאית, שמתברגת בהיצע הדגמים של פולקסווגן בין הגולף לפאסאט. בהתאם מדובר במכונית גדולה מאוד ומרווחת מאוד, היא מוצעת עם מבחר של מנועי טורבו-בנזין מתקדמים, שמספקים כולם ביצועים נאים מאוד. יש גם גרסת דיזל, שמיועדת בעיקר לשוק המוניות. נוחות הנסיעה טובה וגם העיצוב סולידי ונעים בדיוק במידה. רק חבל שבכל מה שקשור לאבזור יש תחושה שחסכו קצת בדגמים הישראליים של פולקסווגן ג'טה, שכן רמת האבזור העיקרית בארץ (Trendline) אינה מציעה פריטי אבזור כמו מערכת מולטימדיה או בקרת אקלים דיגיטלית, פריטים שהם כבר סטנדרט אצל המתחרות.
מרווח פנים; ביצועים;
אבזור; מחיר;
תבדקו גם את האוקטביה
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על פולקסווגן ג'טהפולקסווגן מעדכנת את הג'טה עם מתיחת פנים קלה לשנת 2015. אין שינוי משמעותי בהיצע המנועים ובמפרט הטכני, כן צפוי שינוי בעיצוב וברמות האבזור.
פולקסווגן תשווק את הגרסה ההיברידית של הג'טה גם בגרמניה החל מאמצע השנה הבאה, אך המחיר יהיה יקר מהמחיר בארה"ב.
אספנו את שלוש המשפחתיות סדאן המובילות בשוק ציי הרכב למבחן השוואתי. מי מהן היא המכונית המשפחתית הטובה ביותר?
מבחן דרך לפולקסווגן ג'טה 1.2TSI - גרסת הבסיס החדשה של הג'טה שמוכיחה שלמרות החיסכון באבזור, עדיין מדובר במשפחתית ראויה.
גרסה משודרגת של פולקסווגן ג'טה היברידית קבעה שיא מהירות חדש למכוניות היברידיות - 298 קמ"ש.
צ'מפיון מוטורס מציגה גרסת בסיס מוזלת לג'טה החדשה עם מנוע 1.2TSI ורמת גימור אחת.
האם פולקסווגן ג'טה היא האחות השמנה והמגושמת של הגולף או האחות הקטנה והרזה של הפאסאט? מבחן דרך לג'טה החדשה.
לאחר המתנה ארוכה מושקת בישראל פולקסוואגן ג'טה החדשה. תשווק תחילה עם מנועי 1.4TSI ו-1.6TDI במחיר התחלתי של 135 אלף ₪.
עצמאית, גדולה וספורטיבית – כך מתארת פולקסוואגן את הדור הבא של הג'טה. ב-2011 נוכל לבדוק זאת בעצמנו.