סקודה רומסטר נמצא לו בתפר שבין טנדרון, סופר-מיני קומפקטית ומכונית משפחתית. התוצאה היא מכונית המבוססת על שלדה שהיא שילוב בין הפאביה לאוקטביה, עם ממדים חיצונים קומפקטיים למדי אבל רמת שימושיות גבוהה. המושב האחורי כולל שלושה מושבים שמתקפלים על אחד בנפרד, תא המטען גדול מאוד (וגם מאוד גבוה) ומרווח הראש נדיב במיוחד. אבל מדובר במכונית קצת צרה, פועל יוצא בהתבססות על מכלולי הפאביה הקטנה. היצע המנועים הנוכחי של סקודה רומסטר כולל את מנוע ה-1.2 ליטר TSI המוכר של היצרנית לצד מנוע ה-1.4 ליטר לא-TSI הוותיק שמוצע עם גיר ידני במחיר נמוך במיוחד. בסך הכל מדובר במכונית משפחתית לא שגרתית, שגילה המתקדם מתחיל להראות את סימניו בתא הנוסעים.
מרווח פנים; זולה מהאוקטביה;
רמת אבזור נמוכה; עיצוב פנים מיושן;
על הגבול הדק שבין טנדרון למשפחתית
: מכונית מצויינת ולא מוערכת תת דגם:1.2 Ambition
המלצה -הייתה בבעלותי במשך 3.5 שנים, משפחתית מצויינת עם תא נוסעים חכם וורסטילי, מנוע 1.2 מעולה - חזק וחסכוני. בשנים 2010-11, המנוע סבל מכשל תכנוני במערכת התזמון אשר מטופלת ע"ח היצרן.תמורה מעולה לכסף בדגם הידני. צריכת דלק משולבת של 15 ק"מ/ל'.
לחיוב - מנוע חזק וחסכוני, מהנה לנהיגה, מרווחת, כסאות ניתנים לפירוק, הזזה וכיוון זוית הטיית גב המושב, נוחות נסיעה טובה בדגם ה-Style (צמיגי 15")
לשלילה - תא נוסעים פשוט, 4 כריות אויר בלבד תדמית של רכב טכנאים (למרות שתוכננה כמשפחתית מהיסוד להבדיל מברלינגו/קנגו ושות')
: רכב כולבו תת דגם:1.4 Ambition
המלצה -
לחיוב - רכב שיכול לשמש גם כמשפחתי וגם להובלות, בהינף יד ניתן לקפל או לפרק לחלוטין כל אחד מהכסאות האחוריים ולקבל נפח איחסון ו/או הובלה נוחים.
לשלילה - הרכב קצת עצל, צריך להתנהג איתו ברגש כדי לקבל צריכת דלק טובה.
הייתה בבעלותי במשך 3.5 שנים, משפחתית מצויינת עם תא נוסעים חכם וורסטילי, מנוע 1.2 מעולה - חזק וחסכוני. בשנים 2010-11, המנוע סבל מכשל תכנוני במערכת התזמון אשר מטופלת ע"ח היצרן.תמורה מעולה לכסף בדגם הידני. צריכת דלק משולבת של 15 ק"מ/ל'.
מנוע חזק וחסכוני, מהנה לנהיגה, מרווחת, כסאות ניתנים לפירוק, הזזה וכיוון זוית הטיית גב המושב, נוחות נסיעה טובה בדגם ה-Style (צמיגי 15")
תא נוסעים פשוט, 4 כריות אויר בלבד תדמית של רכב טכנאים (למרות שתוכננה כמשפחתית מהיסוד להבדיל מברלינגו/קנגו ושות')