לאחר תקופה כבת ה"בוגרת" של קונצרן פולקסווגן, ניסתה סקודה להפוך לצעירה יותר בעזרת הדור השני של הפאביה. מלבד עיצוב קצת יותר מגובש, צירפה החברה אופציה לגג בצבע לבן וסיפקה רמות אבזור גבוהות למדי במחירים לא מוגזמים. בכך מיתגה סקודה את הפאביה כאופציה המשתלמת והפרקטית ביותר בהשוואה לשלושת החברות האחרות בקבוצת פולקסווגן המורחבת (סיאט איביזה ופולקסווגן פולו). למרות תא נוסעים שצבוע כמעט כולו בשחור, איכות חומרים שאינה מרשימה והתנהגות כביש לא מהנה במיוחד - סקודה פאביה מתגלה כאופציה משתלמת למדי בקבוצת המחירים שלה. הביצועים טובים בדגמי ה-TSI+DSG, קצת פחות טובים בדגמים בעלי המנועים הישנים.
תמחור אטרקטיבי, אבזור, TSI+DSG, סטיישן.
איכות, נוחות, התנהגות.
גרסת כניסה לקונצרן VAG.
: מומלץ,אבל רק ידני,שילוב TSI+DSG7 עדיין לא נפתר לחלוטין כנראה (ממה שאחרים כותבים) תת דגם:1.2 (105 כס) Sport
המלצה -סה"כ מומלץ מאוד :)
לחיוב - כמו ישראלי טוב נתחיל עם החשוב מכל - צריכת הדלק D: 1:15 בממוצע (75% בינעירוני,25% עירוני) עם רגל כבדה כל הזמן 1:21 בנסיעת סבתא (דורש ערימות של סבלנות) מראה - יעני ספורטיבי (צבע גג ורכב שונים,חישוקים נאים,מיני ספוילר מאחור),פנסים סבירים ולא גדולים מדי. אמינות - שנתיים וקצת (25חודשים),אפס תקלות\גרירות\בעיות,הכל דופק כמו שעון (טפו טפו טפו), נוחות - למרות האמור לשלילה בסניף הצמיגים,עדיין אחרי נסיעות ארוכות (מעל שעתיים ברצף) אני קם בכיף בלי כאבים כלשהם,כסאות מחבקים עם תמיכה צדדית,
לשלילה - צמיגים - חתך נמוך גורר עלויות צמיגים גבוהות,לא "מגהץ" באמפרים או כל דבר קטן כגדול בכביש אבזור - חסכו באבזור (אפילו בדגם "ספורט"),ציפיתי למינימום שליטה מההגה + בקרת שיוט,הייתי מוותר בכיף על הפנסי ערפל (לא שימושיים גם ככה),לוח שעונים ענתיקה (שעון חום? אין,שעון דלק? ממוחשב-עילג אחזקה - בשנים הראשונות (אחריות) "חובה" לטפל במורשה,מה שגורר עלות של לפחות 600-800ש"ח לטיפול קטן (בקרוב טיפול 60,צופה עלות כפולה) יבואן - מבאס שעל כל דבר צריך לריב בשביל לבקש,בטיפולים אין לי ברירה (עדיין לא סומך,מה לעשות,פרפקציונסיט) ומשגיח מקרוב,ובכלל גישה שאחרי שרכשתי את הרכב "מי אתה? אה,עוד לקוח,טוב שב בצד")
: רכב פשוט וטוב, ולא צריך יותר מזה תת דגם:1.2 (86 כס) Ambition
המלצה -רכב מעולה ביחס למחיר, אם כי ב2014 יש אלטרנטיבות יותר מושכות.חוות דעת מלאה שלי אפשר לקרוא כאן: http://bit.ly/QuIsvN וכאן http://bit.ly/1iNZCh3
לחיוב - חסכונית; נוחה; בידוד רעשים; מחיר; בגרסת 1.4MPI מכלולים ותיקים ואמינים מאוד; מזגן חזק
לשלילה - נראית מעט "זקנה"; מעט אבזור ביחס לקוריאניות; אחריות שנתיים; דרישת מיגון מגוחכת וביטוח יקר
: תמורה מעולה למחיר תת דגם:1.4 Ambition
המלצה -גרסת הסטיישן מהווה אלטרנטיבה מצויינת למשפחות צעירות, תא המטען הענקי מאפשר העמסה קלילה של עגלות טרקטורונים ואופניים לילדים. תא הנוסעים מרווח בציר האורך, נוחות נסיעה טובה, איכותית.
לחיוב - מרווחת, תא מטען בסטיישן, נוחה
לשלילה - עיצוב מיושן
סה"כ מומלץ מאוד :)
כמו ישראלי טוב נתחיל עם החשוב מכל - צריכת הדלק D: 1:15 בממוצע (75% בינעירוני,25% עירוני) עם רגל כבדה כל הזמן 1:21 בנסיעת סבתא (דורש ערימות של סבלנות) מראה - יעני ספורטיבי (צבע גג ורכב שונים,חישוקים נאים,מיני ספוילר מאחור),פנסים סבירים ולא גדולים מדי. אמינות - שנתיים וקצת (25חודשים),אפס תקלות\גרירות\בעיות,הכל דופק כמו שעון (טפו טפו טפו), נוחות - למרות האמור לשלילה בסניף הצמיגים,עדיין אחרי נסיעות ארוכות (מעל שעתיים ברצף) אני קם בכיף בלי כאבים כלשהם,כסאות מחבקים עם תמיכה צדדית,
צמיגים - חתך נמוך גורר עלויות צמיגים גבוהות,לא "מגהץ" באמפרים או כל דבר קטן כגדול בכביש אבזור - חסכו באבזור (אפילו בדגם "ספורט"),ציפיתי למינימום שליטה מההגה + בקרת שיוט,הייתי מוותר בכיף על הפנסי ערפל (לא שימושיים גם ככה),לוח שעונים ענתיקה (שעון חום? אין,שעון דלק? ממוחשב-עילג אחזקה - בשנים הראשונות (אחריות) "חובה" לטפל במורשה,מה שגורר עלות של לפחות 600-800ש"ח לטיפול קטן (בקרוב טיפול 60,צופה עלות כפולה) יבואן - מבאס שעל כל דבר צריך לריב בשביל לבקש,בטיפולים אין לי ברירה (עדיין לא סומך,מה לעשות,פרפקציונסיט) ומשגיח מקרוב,ובכלל גישה שאחרי שרכשתי את הרכב "מי אתה? אה,עוד לקוח,טוב שב בצד")
רכב מעולה ביחס למחיר, אם כי ב2014 יש אלטרנטיבות יותר מושכות.חוות דעת מלאה שלי אפשר לקרוא כאן: http://bit.ly/QuIsvN וכאן http://bit.ly/1iNZCh3
חסכונית; נוחה; בידוד רעשים; מחיר; בגרסת 1.4MPI מכלולים ותיקים ואמינים מאוד; מזגן חזק
נראית מעט "זקנה"; מעט אבזור ביחס לקוריאניות; אחריות שנתיים; דרישת מיגון מגוחכת וביטוח יקר
גרסת הסטיישן מהווה אלטרנטיבה מצויינת למשפחות צעירות, תא המטען הענקי מאפשר העמסה קלילה של עגלות טרקטורונים ואופניים לילדים. תא הנוסעים מרווח בציר האורך, נוחות נסיעה טובה, איכותית.
מרווחת, תא מטען בסטיישן, נוחה
עיצוב מיושן
תמורה טובה למחיר, חסכוני בדלק
קצת פשוט מבפנים, התפרקה לי הידית הילוכים אחרי שנה (הוחלפה במסגרת האחריות ללא תשלום)
לא הכי מאובזרת, לא הכי משוכללת, לא הכי זולה וגם לא מושכת מבטים. עדיין, סקודה פאביה נותנת תמורה מלאה לכסף.
סקודה פאביה קבריולה, גולף R קבריולה ואאודי A1 קלאב-ספורט קוואטרו - שלושה רכבי קונספט ספורטיביים חדשים מקונצרן VAG
האם ניתן לשפר ביותר מ-50 אחוזים את צריכת הדלק המוצהרת של היצרן? סקודה פאביה מוכיחה לנו שזה אפשרי, וזה קל ממה שאולי נדמה.
כ-600 רכבי סקודה נמכרו במבצע המשותף של צ'מפיון מוטורס ושופרסל, עלייה של 40% בהשוואה לשנה שעברה.
מתיחת פנים קלה לסקודה פאביה הישראלית, במסגרתה יצורף להיצע המנועים גם מנוע ה1.2TSI של קבוצת VAG.
מתיחת פנים קלה לסקודה פאביה הישראלית, במסגרתה יצורף להיצע המנועים גם מנוע ה1.2TSI של קבוצת VAG.
מתיחת פנים קלה לסקודה פאביה הישראלית, במסגרתה יצורף להיצע המנועים גם מנוע ה1.2TSI של קבוצת VAG.
מתיחת פנים קלה לסקודה פאביה הישראלית, במסגרתה יצורף להיצע המנועים גם מנוע ה1.2TSI של קבוצת VAG.
מתיחת פנים קלה לסקודה פאביה הישראלית, במסגרתה יצורף להיצע המנועים גם מנוע ה1.2TSI של קבוצת VAG.
מתיחת פנים קלה לסקודה פאביה הישראלית, במסגרתה יצורף להיצע המנועים גם מנוע ה1.2TSI של קבוצת VAG.