זהו רכב פנאי קשוח, עם יכולת שטח ראויה מאוד בזכות הילוך כוח, מערכות עזר אלקטרוניות וכמובן – מתלים נפרדים ושלדת סולם. העיצוב החיצוני והפנימי משדר גם הוא חוסן וכוחניות, ורמת האבזור הגבוהה תפנק את הנוסעים כראוי בטיולי השטח למרות שעיצובו הפנימי ואיכות החומרים אינם מהמרשימים בקטגוריה. על הכביש הוא מרגיש קצת גדול ומגושם, כראוי לרכב שטח אמיתי. בשלב מאוחר יותר הצטרף להיצע המנועים גם מנוע ה-3 ליטר טורבו - מנוע חזק ומרשים במיוחד. אולי אפילו קצת יותר מידי מרשים בכוחו. ה-2.5 ליטר יעשה עבודה טובה למדי בכביש ובשטח, וגם יעלה קצת פחות. רק שימו לב שכמו כל רכבי הדיזל של ניסאן מאותם השנים, גם כאן סובלים המנועים מבעיות אמינות רציניות שגורמות להרס מוקדם מהצפוי של המנועים וחור עמוק עמוק בכיסו של הלקוח. אם אין לכם חבר שעוסק ביבוא מנועים מיפן - מומלץ להכין כמה אלפי שקלים בצד לכל צרה שלא תבוא (והיא תבוא).
יכולת שטח ; אבזור ; ביצועים ב-3 ליטר;
רועש; תא נוסעים לא איכותי במיוחד; צריכת סולר בגרסת ה-3 ליטר;
בחירה נבונה למשפחה המטיילת בשטח
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על ניסאן פאתפיינדרהפאת'פיינדר החדש נוטש את שלדת הסולם והילוך הכוח לטובת משקל עצמי וצריכת דלק נמוכים יותר.
הצצה נוספת אל הדור הבא של ניסאן פאת'פיינדר, שהופך להיות רכב פנאי רך ומוותר על יכולת השטח של הדור הנוכחי.
הפאת'פיינדר הבא של ניסן יורד מהשטח ועולה על הכביש - מקבל תיבת הילוכים רציפה ומוותר על שלדת הסולם.
גדול, קשוח ונטול פוזה, הניסאן פאת'פיינדר הוא רכב שטח מזן שהולך ונעלם. שלחנו שלושה כתבים ופאת'פיינדר אחד ליום גיבוש בשטח. המסקנות לפניכם.