רכב הפנאי-שטח היוקרתי לקסוס RX עבר מתיחת פנים קלה בשנת 2012 וקיבל את עיצוב הגריל הקדמי המוכר משאר דגמי לקסוס. אך למרות העדכון העיצובי הקליל הזה עדיין לא מדובר ברכב נאה או מרשים במיוחד, בוודאי לא ביחס למתחריו הישירים כמו במוו X5. אם תתעלמו מהעיצוב המעט משעמם חיצונית תגלו מכונית לא רעה בכלל. היצע המנועים כולל את ה-350 לוגמת הבנזין ואת ה-450h ההיברידית. בשני המקרים הביצועים טובים אבל הגרסה ההיברידית חסכונית כצפוי הרבה יותר ואם פער המחיר אינו גדול במיוחד - לכו על הגרסה ההיברידית המצוינת. רמת האבזור של לקסוס RX גבוהה כמצופה מרכב בסדר גודל המחירים הזה, אבל איכות החומרים אינה מרשימה. בולט לרעה דש-בורד מעט קשיח וזול למגע אבל גם גימור דמוי העץ נראה ומרגיש זול. בנסיעה לא מתגלה ה-RX כרכב חד במיוחד והדגש ברכב הזה הוא על נסיעה נוחה ורגועה, לא על התנהגות כביש מושחזת.
נוחות נסיעה; אבזור; צריכת דלק בדגם ההיברידי;
עיצוב משעמם; איכות חומרים לא מספקת;
ג'יפון יוקרתי אך סולידי שאינו מנקר עיניים;
לקסוס תחשוף את הדור החדש של רכב הכביש שטח שלה בתערוכת ניו יורק. בינתיים נסתפק בטיזר קטן
לקסוס פותחת את שנת 2015 עם הוזלה של עד 20,000 ש"ח בדגמים השונים
דגמי 2012 של לקסוס RX מגיעים לישראל עם מערכת היבירידית משודרגת, עיצוב חיצוני חדש ודגם F-Sport.