הדור הראשון של יונדאי i30 סטיישן היה אחד מפורצי קטגוריית הסטיישן בישראל. פתאום הבינו כל לקוחות הליסינג שאפשר לקבל הרבה יותר תא מטען באותו הכסף. הדור השני, שמופיע כאן, הוא כבר הרבה יותר מהכל. יותר חסכוני, יותר מאובזר, יותר מעוצב - אבל לא יותר יקר. לצד גרסת ה-1.6 ליטר האוטומטית מוצעת גם גרסת 1.4 ליטר ידנית עם מערכת Start&Stop, שמיועדת לאלו שרוצים לחסוך דלק ולא מפחדים מגיר ידני. מערכת מולטימדיה הצטרפה כסטנדרט בכל הדגמים מ-2013 ואילך, כך שגם רמת האבזור יישרה קו עם המקובל בקטגוריה.
עיצוב; שימושיות;
איכות חומרים; ביצועים;
סטיישן טובה ושימושית
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על יונדאי i30 סטיישןכלמוביל מפרסמת את מחירון 2015 לדגמי מיצובישי ויונדאי. הוזלות משמעותיות על האאוטלנדר הידני והלאנסר ספורטבק והתייקרות לא קטנה במגוון דגמי יונדאי
ביונדאי מעדכנים את רמת האבזור של ה-i30cw החל מאפריל 2013 ומוסיפים לה מערכת מולטימדיה חדשה.
גרסת הבסיס של יונדאי i30cw החדשה מושקת בישראל, עם תיבת הילוכים ידנית ומחיר החל מ-105 אלף ש"ח.
הדור השני של יונדאי i30cw מנסה להיכנס לנעליו הגדולות (מאוד) של הדור הראשון. כנראה שגם הצליח לו. יונדאי i30cw – מבחן דרך.
גרסת הסטיישן של יונדאי i30 החדשה מושקת בישראל ברמת אבזור אחת ועם מנוע בנזין אחד. מחירה יעמוד על 124 אלף ש"ח.
שיווקה של יונדאי i30cw החדשה צפוי להתחיל בישראל לקראת סוף 2012. פרטים ראשונים על גרסת הסטיישן החשובה של ה-i30.