הדור השלישי של טויוטה יאריס הגיע לישראל במהלך שנת 2012 עם הבטחה עיקרית אחת - גיר אוטומטי-רציף שהחליף את הגיר האוטומטי-רובוטי הלא מוצלח במיוחד של הדור הקודם. זאת בעצם הבשורה הקודמת של היאריס החדשה, שאמנם נראית חדשה ומבוססת על פלטפורמה חדשה אך כל השאר בה נותר דומה מאוד ליאריס הקודמת. זה ממש לא אומר שהיא גרועה, זה אומר שהלקוחות המסורתיים של טויוטה ימצאו את עצמם בבית במהירות ובקלות. טויוטה יאריס הייתה ונשארה מכונית קטנה וחסכונית, זריזה וקלה לנהיגה. נושא האבזור קצת שנוי במחלוקת. מצד אחד מגיעה היאריס החדשה עם מסך מגע מצוין ומצלמת רוורס מקורית. ומהצד השני, שני חלונות חשמל?!
צריכת דלק נמוכה; קלה ונעימה לנהיגה;
איכות חומרים בינונית; תא מטען קטן;
סופר מיני עירונית שמתאימה למי שמחפש טויטה יאריס.
מתיחת הפנים של טויוטה יאריס מגיעה לישראל עם הבטחה לשיפור בהתנהגות הכביש, צריכת הדלק והאיכות הכללית. המחיר נותר ללא שינוי משמעותי.
טויוטה יאריס עוברת מתיחת פנים לשנת 2014 ומציגה מספר שינויים עיצוביים - גריל קדמי חדש, פגושים חדשים ותא נוסעים משודרג.
טויוטה משיקה בישראל את מהדורה מוגבלת של יאריס. תקבל מספר עדכונים עיצוביים ותשווק בארץ כמות מוגבלת של כ-300 רכבים.
הגרסה ההיברידית של טויוטה יאריס מבטיחה לספק צריכת דלק של קטנוע 50 סמ"ק לא פשרות בהשוואה לדגם הבנזין הרגיל. באמת?!
הגרסה ההיברידית של טויוטה יאריס החדשה מושקת בישראל ומבטיחה צריכת דלק של 29.5 קילומטרים לליטר בנסיעה עירונית. מחיר: 115 אלף ש"ח.
לא רק מכונית סופר מיני עירונית, אלא גם מכונית ראלי קשוחה שעומדת בתקן R1A של ה-FIA.
איך מצליחה טויוטה יאריס, היפאנית הקטנה, להתמודד עם התחרות מקוריאה ומאירופה בלי מנוע מוגדש ותא מטען ענק? מבחן דרך קטן למכונית קטנה.