במוו סדרה 3 סדאן היא כנראה אחת מהמכוניות המזוהות ביותר עם היצרנית, אייקון של ממש, למרות שממש אינה הבכירה או היקרה ביותר במבחר הדגמים של היצרנית. למעשה, שמור לה מקום של כבוד בתחתית טבלת היוקרה של במוו, מעל לסדרה 1 ומתחת לסדרות 4,5,6 וה-Xים למיניהם. מדובר במכונית משפחתית איכותית ומרשימה למדי, עם עיצוב מרשים למדי ורמת גימור גבוהה. התהנגות הכביש של הדור הנוכחי טובה פחות מבעבר, אבל לרוב האנשים זה לא יפריע והשאר יהנו בוודאי מההנעה האחורית. היצע המנועים של במוו סדרה 3 סדאן מתחיל במנועי 1.6 ליטר טורבו (316i), ממשיך דרך מנועי 2.0 ליטרים טורבו (320i ו-328i), מנוע 3.0 ליטרים חזק (במיוחד בגרסת ה-M3 המצוינת), אבל כולל גם יחידת הנעה היברידית שהצטרפה בתחילת 2014.
הנעה אחורית; עיצוב;
התנהגות כביש פחות טובה מבעבר; מחיר;
אמת מידה בסגמנט היוקרה
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על במוו סדרה 3 סדאןמזל טוב לבמוו סדרה 3 סדאן, שחוגגת בימים אלו לא פחות מ-40 שנה ו-10 מיליון יחידות בייצור.
מתיחת הפנים של הסדרה 3 מקבלת עדכון לעיצוב, מערכות בטיחות ונוחות חדשות, ו-11, כן, 11, מנועים שונים
במוו משיקה בישראל שני דגמים ספורטיביים חדשים עם מפרט דומה - M3 סדאן ו-M4 קופה. מחיר החל מ-690 אלף ש"ח.
במוו חושפת את ה-M4 וה-M3 החדשה, לראשונה עם מנוע טורבו-בנזין בהספק של 425 כוחות סוס. ב-2014 הן צפויות להגיע גם לישראל.
ההיברידית הראשונה של במוו מגיעה ארצה. סדרה 3 היברידית תחל בקרוב את שיווקה בישראל, מחיר החל מ-390 אלף ש"ח.
גרסת הכניסה החדשה של במוו סדרה 3 מצוידת במנוע טורבו-בנזין בנפח 1.6 ליטר ותעלה לכם 217 אלף ש"ח.
באופן מסורתי, כל ב.מ.וו סדרה 3 הופכת עם השקתה לאמת המידה של הקבוצה. אבל האם בתחום שהפך לסימן ההיכר שלה, דינאמיות והנאה מנהיגה, היא עדיין זו שמציבה את הרף העליון? לקחנו את הסדאן הספורטיבית בסגמנט – אינפיניטי G37 – ויצאנו לדו-קרב הנעות אחוריות בנוסח הישן. מבחן באדיבות מגזין הגה.
במוו מרחיבה את היצע הדגמים ההיברידים שלה עם גרסה היברידית חדשה לסדרה 3 החדשה.
מצטרפות אל במוו סדרה 3 החדשה ומאזדה CX-5 שנבחנו לאחרונה אצל ארגון ה-euroNcap.
בסוף השבוע הקרוב תושק בישראל במוו סדרה 3 החדשה לשנת 2012. מחיר בישראל – החל מ-255 אלף ₪.