מכונית המנהלים אופל אינסיגניה היא מכונית גדולה ומרווחת שמהווה (לפחות ביינתים) את ספינת הדגל של אופל בישראל. הדגם העיקרי בארץ מצויד במנוע 2 ליטר טורבו חזק שמספק ביצועים טובים מאוד אבל במחיר של צריכת דלק לא נמוכה במיוחד. בנוסף משווקות כאן גרסת הדיזל (2 ליטר) וגרסת הספורט - אינסיגניה OPC - שמצוידת במנוע 2.8 ליטרים עם המון כוח וביצועים של מכונית ספורט חזקה. רמת האבזור הבסיסית אינה גבוהה מאוד, נוחות הנסיעה טובה אך מעט קשיחה ותא המטען אינו גדול במיוחד. בסוף שנת 2013 הוחלף הדגם בדגם מחודש כשאת מנוע ה-2.0 ליטרים העוצמתי החליף מנוע 1.6 ליטר חדש.
מנוע 2 ליטר; גרסת OPC נהדרת;
תא מטען; צריכת דלק בדגם הבנזין;
שייטת אוטוסטרדות נהדרת
: מכונית מהממת במחיר נמוך משוייה . תת דגם:2.0 אוטומט 5 דלתות
המלצה -אני עם אינסיגניה 2013 הדגם עם ה 2.0 ליטר בנזין SRI ( לפני המתיחת פנים ) .אם הייתי צריך לבחור בין האינסיגניה שלי לחדשה ( נפח מנוע קטן יותר אך מולטימדיה איכותית יותר ) הייתי בוחר בשלי - הנסיעה חשובה לי יותר מהמולטימדיה ואיכות הצליל ...
לחיוב - הרבה מאד כח , עצמה , יציבות ואיכות גרמנית , מושבים מאד נוחים - הכל חשמלי , שקטה מאד ועיצוב חיצוני מהמם !
לשלילה - צריכת דלק ( ממוצע ב 8000 ק״מ 11 ליטר ל 100 ק״מ ) , מערכת מולטימדיה שמותקנת בישראל גרועה .
: רכב מצוין! תת דגם:2.0 אוטומט 5 דלתות
המלצה -ב-2011 קניתי ב-168 אלף. אז בכסף הזה לא היה רכב עם ביצועים כאלה. מאז מקבל תמורה מלאה לכסף. נהיגה -תענוג, אוטו יפה מאוד, נוח, שקט, חזקקקק!! צריכת דלק אצלי-9.3 ליטר\100ק"מ-לא מי יודע מה... אין טענות.
לחיוב - יופי, ביצועים, נוחות.
לשלילה - רצוי חסכוני יותר, אין בלוטוט.
: מדהים בעיצוב , הנאה למבינים תת דגם:2.0 אוטומט 5 דלתות
המלצה -אם היה לרכב סמל של חברה אחרת המחיר היה יקר ב 100000 ₪. נתונים טכניים מקבילים לרכבים במחיר יותר מכפול. איכות נסיעה מעולה. כסאות אורטופדיים עיצוב מהמם. איכות השמע בהרכבה מקומית לוקה בחסר וחבל.
לחיוב -
לשלילה -
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על אופל אינסיגניהאני עם אינסיגניה 2013 הדגם עם ה 2.0 ליטר בנזין SRI ( לפני המתיחת פנים ) .אם הייתי צריך לבחור בין האינסיגניה שלי לחדשה ( נפח מנוע קטן יותר אך מולטימדיה איכותית יותר ) הייתי בוחר בשלי - הנסיעה חשובה לי יותר מהמולטימדיה ואיכות הצליל ...
הרבה מאד כח , עצמה , יציבות ואיכות גרמנית , מושבים מאד נוחים - הכל חשמלי , שקטה מאד ועיצוב חיצוני מהמם !
צריכת דלק ( ממוצע ב 8000 ק״מ 11 ליטר ל 100 ק״מ ) , מערכת מולטימדיה שמותקנת בישראל גרועה .
ב-2011 קניתי ב-168 אלף. אז בכסף הזה לא היה רכב עם ביצועים כאלה. מאז מקבל תמורה מלאה לכסף. נהיגה -תענוג, אוטו יפה מאוד, נוח, שקט, חזקקקק!! צריכת דלק אצלי-9.3 ליטר\100ק"מ-לא מי יודע מה... אין טענות.
יופי, ביצועים, נוחות.
רצוי חסכוני יותר, אין בלוטוט.
האינסיגניה של אופל מתחדשת עם מתיחת פנים - מוותרת על הקונסולה המרכזית העמוסה ומקבלת מנועי טורבו חדשים.
עם מנוע טורבו מוצלח ומרכב בעיצוב ספורטיבי אופל אינסיגניה מבטיחה וגם מקיימת. נסיעת מבחן על המשפחתית הגדולה של אופל.
קבוצת שלמה תייבא לישראל גם את גרסת הדיזל של האינסיגניה. 2 ליטר, 160 כוחות סוס, 6 הילוכים ו-200 אלף ₪.
גרסת ה-OPC הספורטיבית של האינסיגניה תגיע בעוד כחודש לישראל. מחירה – כ-365 אלף ₪.
ארבעת המשפחתיות הגדולות האירופאיות הללו חולקות לא מעט נקודות משותפות בדרך לכיסו של הלקוח האמיד. מי הטובה ביותר? מגזין הגה יצא לברר.