מוסך מורשה קיה יונדאי א.ר. ניר רחובות 053-8094196

פרטי התקשרות

איך מגיעים?

logo
  • 4 מדרגים
  • 100% יחזרו למוסך מורשה קיה יונדאי א.ר. ניר רחובות
מורשה יבואן

התמחויות כלליות: מכונאות רכב; דיאגנוסטיקה; חשמל רכב; טיפולים תקופתיים; מיזוג אוויר; פחחות וצבע; הכנת רכב לטסט

התמחויות ביצרנים: קיה

תאור העסק:מרכז השירות א.ר. ניר רחובות בע"מ הוא מרכז מומחה ומורשה יבואן קיה יונדאי הממוקם ברחובות, עם התמחות ברכבים קוריאניים. במוסך עובדים אנשי מקצוע מיומנים ואדיבים אשר משתתפים בהדרכות ובהכשרות מקיפות מטעם יבואן רכבי KIA. מיכשור יעודי מתקדם מאפשר אבחון וטיפול מהיר, מקצועי וזול.

אודות מוסך מורשה קיה יונדאי א.ר. ניר רחובות

 

המוסך מנוהל ע"י אפרים ניר, מכונאי בעל ניסיון רב שנים, מוסמך לניהול מוסך ע"י משרד התחבורה. הפדנטיות עליה מקפידים צוות המוסך הנעזרים בציוד המתקדם ביותר, מאפשרים שירות מקצועי ופתרון כל הבעיות במינימום זמן. במוסך מאמינים ששירות מעניקים מכל הלב, ואמינות ומקצועיות הם מעל הכל.
 
במוסך 5 מחלקות המתמחות בתחומים הבאים:

מחלקת דיאגנוסטיקה

מחלקה זו עושה שימוש במכשור המתקדם ביותר לבדיקת הגורמים של בעיות הרכב שונות. הבדיקות מונעות הוצאות מיותרות שנובעות פעמים רבות מאבחון שגוי.

 

מחלקת מכונאות רכב
במחלקה זו מבצעים טיפולים תקופתיים לכלי הרכב על פי הוראות היצרן, תוך שימוש בחלפים מקוריים בלבד, שניתנת עליהם אחריות יצרן. צוות המחלקה כולל אנשי מקצוע מיומנים אשר משתתפים בהדרכות ובהכשרות תקופתיות מקיפות.

מחלקת חשמל ומיזוג אוויר

במחלקה זו פועל צוות מוסמך ומקצועי הנותן מענה לכל תקלה במערכת החשמל של הרכב, בעזרת מכשור מתקדם. אנשי הצוות מתמחים במתן פתרונות לכל בעיה במערכת מיזוג האוויר של הרכב ובהתקנת כל סוגי המזגנים.

מחסן חלפים

במוסך מחסן חלפים ובו חלפים מקוריים לכל דגמי KIA, המאפשרים טיפול מהיר ברכבים המגיעים למוסך. מקוריות החלפים מבטיחה גם את איכותם ואת יעילות הטיפול ברכבים. 

שירות פחחות וצבע

 

במחלקה זו ניתנים שירותי צביעת רכבים בתנור. הצביעה מתבצעת בעזרת צבעים מקוריים המותאמים לרכב באמצעות מחשב ומונעים הבדלי גוונים. במחלקה מתבצעים כל תיקוני הפחחות על ידי צוות מקצועי ומיומן.
 
 
ברשות המוסך גם מכשור מתקדם לבדיקת זיהום אוויר לפי דרישות משרד התחבורה.

 

חוות-דעת אמיתיות על מוסך מורשה קיה יונדאי א.ר. ניר רחובות (4)

כתוב חוות דעת
מציג 1-4 מתוך 4 תוצאות.

מוסך מורשה קיה יונדאי א.ר. ניר רחובות

אלה נ'   סקירה באתר 13-05-2014

האם יחזור למוסך מורשה קיה יונדאי א.ר. ניר רחובות :

שביעות רצון כללית:

אני לקוחה של המוסך מאז פתיחתו ומרוצה מאוד, גם מהטיפול ברכב שהוא תמיד מקצועי ומיידי, וגם מהיחס האישי של כל הצוות שהוא תמיד נעים, אדיב ומקצועי. אפרים וצוותו מספקים מידע על המצב, על החלפים ועל המחירים, עונים בסבלנות על כל שאלה, ומגישים עזרה גם מעבר לרמה ולעניינים שהמוסך מחויב בהם.

מוסך מורשה קיה יונדאי א.ר. ניר רחובות

שם פרטי שפירו   סקירה באתר 25-11-2013

האם יחזור למוסך מורשה קיה יונדאי א.ר. ניר רחובות :

שביעות רצון כללית:

צוות נעים ומקצועי בניצוחו של צ'רלי והחשוב מכל - אמינות. מטפל כאן בקאיה שלי מזה יותר מ-3 שנים ולאחרונה, לבקשתי, גם ברכב של אשתי שהוא כלל לא שייך לקאיה. ממליץ.

מוסך מורשה קיה יונדאי א.ר. ניר רחובות

אנונימי   סקירה באתר 13-10-2013

האם יחזור למוסך מורשה קיה יונדאי א.ר. ניר רחובות :

שביעות רצון כללית:

מוסך מורשה קיה יונדאי א.ר. ניר רחובות

אנונימי   סקירה טלפונית 27-08-2013

האם יחזור למוסך מורשה קיה יונדאי א.ר. ניר רחובות :

שביעות רצון כללית:

היה ברשותי רכב קיה קרניבל. טופל במוסכי קיה בלבד. גם בהשוואה למוסכים מורשים אחרים וגם ללא ההשוואה, השירות הנעים, האדיב והמקצועי, בשילוב עם פתרונות לבעיות בצורה זמנית ( עד שיגיע חלק שחסר במלאי) גרמו לי לחבב את צוות המוסך בניצוחו של אפרים ובעזרתו של צ'רלי. צוות לעניין אדיב ומקצועי (כבר אמרתי?)

dddd