שברולט 2013 – ספארק חדשה, קרוז וסוניק משודרגות

שברולט קרוז

מתיחת הפנים שעברה הספארק לשנת 2013 מגיעה לישראל, ביחד עם סוניק וקרוז משודרגות שיוצעו במחיר נמוך יותר.

  • 06-01-2013
  • מאת: מערכת CarsForum

שברולט פותחת את שנת 2013 בישראל ומתחילה בשיווקם של דגמי שברולט ספארק החדשים. מתיחת הפנים שבוצעה לדגמי הספארק נחשפה לראשונה לפני כשלושה חודשים בתערוכת הרכב של פריז. במסגרתה שודרגו הגריל הקדמי, פנסי החזית, פנסי הערפל ויחידות התאורה האחוריות. כמו כן כוללת מתיחת הפנים שדרוגים קלים לתא הנוסעים, שזוכה כעת לקונסולה מרכזית משודרגת, מערכת שמע חדשה עם חיבור USB וחימום למושבים הקדמיים.
גם מחירה של שברולט ספארק מתעדכן והוא יעמוד כעת על 62,900 ₪, הוזלה של כ-4,500 ₪ לעומת מחירו של הדגם הקודם (שעמד על 67,500 ₪).

שברולט ספארק 2013

גם שברולט סוניק, המשפחתית הקומפקטית של שברולט, תשודרג לקראת 2013 ותזכה לתיבת הילוכים חדשה. תיבת הילוכים זו תשפר את צריכת הדלק ב-10 אחוזים לעומת הדגם הקודם וכן תוריד את דרגת זיהום האוויר של הרכב מקבוצה 7 לקבוצה 4. הדבר יבוא לידי ביטוי במחירה של הסוניק, שיוזל בכ-4,000 ₪. כמו כן תציע כעת שברולט את הסוניק ברמת אבזור Platinum הכוללת גם חלון גג ומערכת מולטימדיה MY LINK בתוספת של כ-5,000 ₪.

שברולט סוניק

ברשימת העדכונים לשנת 2013 נמצאת גם שברולט קרוז, הזוכה לשיפורים קוסמטיים שצפויים לשפר את צריכת הדלק ואת פליטת המזהמים שלה. הקרוז תוצע כעת עם עדכונים קלים לעיצוב אך בעיקר לאבזור, שיכלול כעת כסטנדרט פנסי ערפל, חיישני חנייה אחוריים, חימום למושבים הקדמיים ומערכת שמע עם דיבורית בלוטות' אלחוטית. גם כאן תוצע רמת האבזור Platinum שתוסיף לרשימת האבזור את מערכת המולטימדיה MY LINK וכן חלון גג וחישוקי סגסוגת.
בהמשך השנה צפויות להגיע ארצה שתי גרסאות חדשות של שברולט קרוז, האצ'בק 5 דלתות וסטיישן.

שברולט קרוז

dddd