תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מאזדה
  • מאזדה 6
  • מאזדה 6 סטיישן
  • מאזדה 6 החדשה – מגיעה לישראל

    מאזדה 6

    דלק מוטורס משיקה בישראל את ה-6 החדשה, גדולה וחסכונית מבעבר. מחירה יחל ב-165 אלף ש"ח.

    • 02-01-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    דלק מוטורס, יבואנית מאזדה לישראל, פותחת את שנת 2013 בסערה ומשיקה בישראל את מאזדה 6 החדשה. קטגוריית רכבי המנהלים נחשבת בשנים האחרונות לאחת מהתחרותיות ביותר בשוק הרכב הישראלי. הרכבים בקטגוריה זו נאלצים להתמודד לא רק עם תחרות הולכת וגוברת בתוך הסגמנט אלא גם ברכבים מסגמנט הפנאי הבינוני (ג'יפונים), שנמכרים באותו סדר גודל של מחירים. לתוך הקלחת הזו, שכוללת גם את יונדאי i40 ואת קיה אופטימה (שהושקו בשנה שעברה) מצטרפת כעת ה-6 החדשה.

    מאזדה 6 החדשה נחשפה לראשונה בקיץ האחרון ולמעשה השוק הישראלי הוא אחד מהראשונים אליו מגיעה המכונית. הדגם החדש עושה שימוש בשפת העיצוב החדשה של מאזדה, ה-KODO, אותה כבר פגשנו ב-CX-5. ה-6 החדשה גדולה ומרווחת יותר מהנוכחית, עם תוספת של כ-10 סנטימטרים לבסיס הגלגלים ו-11 סנטימטרים לאורך הכללי. למרות הגידול בממדים במאזדה מבטיחים צריכת דלק משופרת וביצועים טובים מבעבר, בזכות שימוש במנועים שמיישרים קו עם הטכנולוגיות הקיימות בשוק.

    מאזדה 6 החדשה

    לישראל תגיע מאזדה 6 החדשה בשתי תצורות מרכב - סדאן וסטיישן. כמו כן, ישווקו כאן שני מנועי בנזין. הבסיסי הוא מנוע 2 ליטר בהספק מרבי של 155 כוחות סוס והבכיר יהיה בנפח 2.5 ליטרים ובהספק מרבי של 188 כוחות סוס. שני המנועים ישווקו עם תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 הילוכים ומערכת Start&Stop. לגרסת ה-2.5 ליטר תשודך גם מערכת ה-i-Loop לבלימה רגרנטיבית. צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 16.9 קילומטרים לליטר בדגם ה-2 ליטר ו-15.6 קילומטרים לליטר בדגם ה-2.5 ליטר.

    מחירה של מאזדה 6 החדשה יחל ב-165 אלף ₪ לדגם ה-2 ליטר ברמת אבזור Luxury הכוללת בין היתר בקרת אקלים מפוצלת, חיישני גשם להפעלת המגבים, מערכת שמע עם חיבור USB ומסך מגע, דיבורית אלחוטית בלוטות' ובקרת שיוט. הגרסה המאובזרת יותר, Premium, תוסיף לכל אלו גם מושבי עור עם כיוונון חשמלי, חישוקי סגסוגת בקוטר 19 אינטש', מערכת שמע משודרגת וחיישני חניה מקוריים. מחירה יעמוד על 185 אלף ₪.
    מחירה של גרסת ה-2.5 ליטר יחל ב-175 אלף ₪ לרכב ברמת האבזור Luxury ויגיע ל-195 אלף ₪ לדגם ה-Premium.

    מאזדה 6 החדשה

    dddd