תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • הונדה
  • הונדה בריו אמאייז מוצגת בתאילנד

    הונדה

    הונדה מציגה בתאילנד סדאן קומפקטית חדשה וזולה במיוחד בשם בריו-אמאייז.

    • 25-11-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    הונדה חושפת סדאן קומפקטית חדשה בשם בריו אמאייז. מדובר במכונית סדאן קטנה, משפחתית קומפקטית, שמתחרה במכוניות כמו מאזדה 2 סדאן או יונדאי i25 ומיועדת בעיקר לשווקים המתפתחים במזרח אסיה. היא מושקת לראשונה בתאילנד אך צפויה להגיע בהמשך גם למדינות נוספות וביניהם גם הודו. בשלב זה לא ידוע על תוכניות להציג את המכונית גם בגרסה אירופאית, מה שאומר שככל הנראה לא נזכה לראות אותה בישראל בתקופה הקרובה.

    הונדה בריו אמאייז מציגה מידות צנועות למדי - אורכה 399 סנטימטרים, רוחבה 168 סנטימטרים ובסיס הגלגלים שלה עומד על 240 סנטימטרים. לשם ההשוואה, מאזדה 2 סדאן ארוכה ממנה ב-5 סנטימטרים, רחבה ממנה בסנטימטר אחד ובסיס הגלגלים שלה ארוך בכמעט תשעה סנטימטרים. אך למרות הממדים הקומפקטיים, בהונדה מבטיחים מרווח פנים נדיב שיספיק ל-4 מבוגרים על ציודם.

    הונדה בריו

    יחידת ההנעה מבוססת בשלב זה על מנוע בנזין בנפח 1.2 ליטרים שהספקו המרבי 90 כוחות סוס. הוא משודך לתיבת הילוכים אוטומטית-רציפה או לתיבה ידנית ומציג צריכת דלק של כ-20 קילומטרים לליטר בנסיעה משולבת. בהמשך צפויה הונדה להציג גם גרסת דיזל שתצויד במנוע בנפח 1.5 ליטר שהספקו יהיה כ-70 כוחות סוס. רשימת האבזור של הונדה בריו אמאייז כוללת מחשב דרך, מערכת שמע עם חיבורי USB ו-AUX, מזגן מקורי, 4 כריות אוויר, ABS ולא פחות מ-9 מחזיקי כוסות.

    מחירה  של הונדה בריו אמאייז בתאילנד יעמוד יחל ב-454 אלף באהט, שהם כ-57 אלף ₪.

    הונדה בריו

    dddd