תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • הונדה
  • הונדה סיוויק האצ'בק
  • הונדה סיוויק סדאן
  • הונדה סיוויק 2013 – מתיחת פנים ראשונה

    הונדה סיוויק האצ'בק

    פחות משנתיים לאחר שהחל שיווקה, מחדשת הונדה את הסיוויק עם מתיחת פנים לשנת 2013.

    • 13-11-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    פחות משנתיים לאחר שהושקה עוברת הונדה סיוויק מתיחת פנים ראשונה. הונדה חשפה אמש תמונות ראשונות של מתיחת הפנים שתעבור הסיוויק בשוק האמריקאי לקראת שנת 2013, שאמורה לטפל כמעט בכל הנושאים העיקריים - בטיחות, אבזור, נוחות, כיול השלדה וכמובן גם עיצוב. הונדה לא חושפת בשלב זה פרטים טכניים אודות מתיחת הפנים של הדגם ותחשוף אותם ככל הנראה רק לקראת פתיחתה של תערוכת הרכב של לוס אנג'לס, בסוף החודש. עוד באותו השבוע תחל הונדה לשווק את הדגם החדש בארצות הברית.

    בקנה מידה של תעשיית הרכב העולמית נחשבת מתיחת פנים מוקדמת כל כך לסימן לכישלון וחוסר שביעות רצון של מנהלי המותג מהיקפי המכירות של הרכב. אך במקרה של הסיוויק נראה שההחלטה לפתח את מתיחת הפנים הייתה מוקדמת מידי. עם השקתו בארצות הברית זכה הדור החדש לקיתונות של ביקורת מצד עיתונאות הרכב האמריקאית שאף גרמה לירידה קלה במכירותיה בחודשים הראשונים. מנכ"ל הונדה העולמית מיהר לקחת אחריות על הנושא והאיץ את פיתוח מתיחת הפנים של הדגם. אך לאחר התאוששות מהירה הציגה הסיוויק בסוף השנה עלייה ניכרת של כ-40 אחוזים בהיקפי המכירות בהשוואה לאלו של הדגם הקודם, וכעת נראה שההכרזה על הדגם המחודש עלולה להיות מעט מוקדמת מידי.  

    מן התמונות עולה כי מתיחת הפנים שעוברת הונדה סיוויק לשנת 2013 כוללת עיצוב חזית חדש שללא ספק שואב השראה רבה מעיצוב החזית של הונדה אקורד החדשה. מאחור הותקנו פגוש ודלת תא מטען חדשים, שביחד עם יחידות התאורה החדשות אמורים להעניק לסיוויק מראה "של רכב מקטגוריה גבוהה יותר". בנוסף עודכנו גם חישוקי הסגסוגת המקוריים וקיבלו עיצוב חדש. ככל הנראה לא תציג הונדה שינוי ביחידות ההנעה ואלו ימשיכו להתבסס על אותם המנועים ותיבות ההילוכים של הדגם הנוכחי.

    הונדה סיוויק 2013

    dddd