תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • ניסאן
  • ניסאן קשקאי
  • ניסאן קשקאי ידני במחיר מוזל

    ניסאן קשקאי

    הגרסה הידנית של ניסאן קשקאי תהפוך אותו לרכב הפנאי הזול בקטגוריה. מחירה יעמוד על 124 אלף ש"ח.

    • 30-10-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    חברת קרסו מוטורס תחל לשווק בקרוב גרסה מוזלת של ניסאן קשקאי. מדובר בפצצה של ממש בעולם הקרוסאוברים הבינוניים בגודלם, שעד כה שווקו בארץ בטווח המחירים שנע סביב 150 עד 170 אלף ₪. הגרסה הידנית של הקשקאי שוברת את השוק במובן הזה ותוצע במחיר של מכונית משפחתית - 124 אלף ₪ בלבד. המלכוד - מדובר בגרסה המצוידת בתיבת הילוכים ידנית. מהלך דומה בוצע לפני כשנתיים עם הצגתן של מכוניות קומפקטיות ידניות בגרסאות בסיס זולות במיוחד, שזכו להתעניינות גדולה במיוחד מצד הלקוחות הפרטיים.

    בחטיבת ניסאן של קרסו מוטורס מאמינים כי השקת הגרסה החדשה של הקשקאי תגרור אחריה תופעה דומה. לדברי רועי שחורי, מנהל חטיבת ניסאן בקרסו מוטורס:  "ניסאן מובילה את קטגוריית הקרוסאוברים בישראל עם שני הדגמים הפופולאריים ג'וק וקשקאי. הקשקאי בגרסה הידנית  מציג שוב מהפכה: קרוסאובר כאלטרנטיבה חסכונית, מהנה וורסטילית לרכב משפחתי. הדגם המושק מאפשר לקהלים רחבים נוספים, ליהנות מחוויית נסיעה ברכב פנאי שטח המשולבת בפונקציונאליות ובמחיר של משפחתית בסיסית".

    ניסאן קשקאי

    בגרסתו הידנית מצויד ניסאן קשקאי במנוע בנזין בנפח 1.6 ליטר ובתיבת הילוכים לה 5 יחסי העברה. למנוע הספק מרבי של
    117 כוחות סוס ומומנט מרבי של כ-16 קג"מ. צריכת הדלק הממוצעת של הרכב טובה ועומדת על כ-16 קילומטרים לליטר על פי נתוני היצרן. הדגם ישווק ברמת אבזור אחת הכוללת בין היתר 6 כריות אוויר, עיגוני ISOFIX, מערכת שמע מקורית עם דיבורית אלחוטית (בלוטות') ומשענת יד קדמית. מחירו של הדגם יהיה כאמור 123,900 ₪ וניתן יהיה לרוכשו בכל אולמות התצוגה של ניסאן.

    ניסאן קשקאי

    dddd