תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סקודה
  • סקודה סיטיגו
  • סקודה סיטיגו מושקת בישראל

    סקודה סיטיגו

    סקודה משיקה בישראל את הסיטיגו הקטנה עם תיבות הילוכים ידניות או רובוטיות. מחיר החל מ-60,000 ש"ח.

    • 21-10-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    מכונית המיני העירונית סקודה סיטיגו הושקה הבוקר בישראל באירוע סגור לעיתונאים שנערך בצפון תל-אביב. הסיטיגו היא הראשונה מבין שלושת האחיות של קבוצת VAG שמושקת בישראל, מקדימה במעט את סיאט מיי ופולקסווגן אפ! שצפויות אף הן להגיע לישראל בקרוב. היא הוצגה לראשונה לפני כשנה בדגם ה-3 דלתות ודגם ה-5 דלתות שמגיע כעת לישראל הוצג בינואר השנה. הסיטיגו כבר ביקרה בישראל בחודש אפריל השנה, במסגרת תערוכת אוטומוטור 2012.

    סקודה סיטיגו

    סקודה סיטיגו מתהדרת באורך של כ-356 סנטימטרים, רוחב של 164 סנטימטרים ובסיס גלגלים באורך של 242 סנטימטרים. נפח תא המטען עומד על 251 ליטרים במצב הרגיל או 959 ליטרים לאחר קיפול המושבים האחוריים. הסיטיגו משווקת עם שני מנועי בנזין בנפח ליטר אחד, שניהם בתצורת 3 צילינדרים. לגרסת הבסיס הספק מרבי של 60 כוחות סוס ולגרסה החזקה יותר הספק מרבי של 75 כוחות סוס. שני המנועים ישווקו בישראל עם תיבת הילוכים ידנית (5 הילוכים) או אוטומטית-רובוטית (5 הילוכים). צריכת הדלק הממוצעת עומדת על כ-22.2 קילומטרים לליטר ברוב הדגמים.

    סקודה סיטיגו

    בישראל תשווק סקודה סיטיגו בשתי רמות אבזור בסך הכל. גרסת הבסיס (60 כ"ס) תשווק ברמת האבזור Ambition הכוללת בקרת יציבות, 4 כריות אוויר, תאורת DRL, חלונות חשמל קדמיים ומערכת שמע מקורית עם כניסת AUX. גרסת ה-75 כ"ס תשווק בשתי רמות אבזור, SE הזהה לזאת שהוזכרה קודם וכן ברמת האבזור Elegance הכוללת בנוסף לכתוב קודם גם חישוקי סגסוגת (בקוטר 15 במקום 14 אינטש'), חלונות אחוריים כהים, גג שמש פנוראמי ומחשב דרך.

    מחירה של סקודה סיטיגו יחל ב-60 אלף ש"ח לדגם ה-60 כ"ס ידני ברמת האבזור הבסיסי.
    60 כ"ס ברמת אבזור Ambition רובוטי - 68 אלף ש"ח.
    75 כ"ס ברמת אבזור Ambition ידני - 65 אלף ש"ח.
    75 כ"ס ברמת אבזור Ambition רובוטי - 73.5 אלף ש"ח.
    75 כ"ס ברמת אבזור Elegance רובוטי - 80 אלף ש"ח.

    סקודה סיטיגו

    dddd