תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מרצדס
  • מרצדס SLS
  • מרצדס SLS
  • מרצדס SLS AMG – חשמלית חזקה ביותר

    מרצדס SLS

    הגרסה החשמלית של מרצדס SLS תגיע בתחילת 2013 לייצור ותהיה המכונית החשמלית החזקה ביותר בייצור סדרתי.

    • 07-10-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    הגרסה החזקה ביותר של מרצדס SLS AMG קופה מצוידת במנוע חשמלי. מרצדס הציגה את הגרסה החשמלית של ה-SLS בתערוכת פריז האחרונה והכריזה כי המכונית צפויה להפוך למכונית החשמלית החזקה ביותר בעולם שנמצאת בייצור סדרתי. כן, במרצדס יחלו לשווק את המכונית באופן סדרתי החל בתחילת 2013. מחירה בגרמניה יעמוד על כ-416 אלף אירו, כמעט פי 2 ממחירה של ה-SLS קופה בגרסאות הבנזין שלה.

    מרצדס SLS חשמלית

    מערכת ההנעה של ה-SLS החשמלית מורכבת מארבעה מנועים חשמליים, כל אחד מהם במשקל 45 קילוגרמים, הממוקמים בקרבת הגלגלים. ההספק המרבי עומד על 750 כוחות סוס ונתון המומנט המרבי עומד על כ-102 קג"מ הזמינים ממהירות אפסית. את מיכל הדלק מחליף בנק סוללות המורכב מ-864 תאי ליתיום-יון והטעינה מתבצעת דרך מטען תלת-פאזי מהיר ואורכת כ-3 שעות או דרך מטען רגיל (ואז היא אורכת כ-20 שעות). נתוני הביצועים הרשמיים מדברים על זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש בזמן של 3.9 שניות ומהירות מרבית מוגבלת מחשב של 250 קמ"ש.

    מרצדס SLS חשמלית

    מלבד צביעה חיצונית בגוון כחול מטאלי ומערכת הנעה כפולה מקבלת מרצדס SLS AMG חשמלית מערכת ניהול מומנט מתקדמת עם בחירה בין שלושה מצבים, סרן קדמי חדש במבנה שונה (רב חיבורי במקום עצמות עצה כפולות), בלמים קראמיים משודרגים ומושבי ספורט מיוחדים. עוד כוללת רשימת האבזור מערכת שמע משוכללת עם חיבור לאינטרנט סלולארי, מצלמת רוורס, מערכת לזיהוי רכבים בשטחים המתים, חישוקי 19 אינטש' מלפנים ו-20 אינטש' מאחור, מערכת טעינה רגרנטיבית ופנסים אחוריים מושחרים.

    dddd