תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • קיה
  • קיה קארנס
  • קיה קארנס
  • קיה קארנס החדש – כל הפרטים

    קיה קארנס

    קיה קארנס החדש מוצג לראשונה, טרם יחל שיווקו באירופה. לישראל הוא צפוי להגיע רק במהלך 2013.

    • 04-10-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    כחודש לאחר שתמונות ופרטים ראשונים של קיה קארנס החדש פורסו, מושק הרכב רשמית בתערוכת הרכב של פריז ועם השקתו נחשפים גם הפרטים המלאים אודותיו. הדור השני של הקארנס יזכה למגוון מנועים רחב יותר ולא פחות חשוב מכך - לעיצוב נאה ומודרני הרבה יותר. בקיה הפכו את הקארנס, שהיה בעל עיצוב סתמי למדי בדגם הקודם, למיניוואן נאה בעל עיצוב ספורטיבי ואלגנטי. הגריל הקדמי, הפנסים האחוריים וקורת ה-A העבה והמשתפלת - הם כולם אבולוציה של קו העיצוב הנוכחי של היצרנית, כפי שהוצג בדגמים האחרים שהשיקה לאחרונה, כדוגמת הפרו-סיד או קיה פורטה החדשה.

    קיה קארנס החדש

    קיה קארנס החדש שומר על מידות הדומות לאלו של הדגם הקודם אך יהיה קטן ממנו במעט. אורכו 452 סנטימטרים, כשני סנטימטרים פחות מהדגם היוצא. הרוחב קטן ב-1.5 סנטימטרים והגובה הכללי בארבעה. לעומת זאת, תוספת משמעותית של כחמישה סנטימטרים לבסיס הגלגלים אמורה לתרום לדברי קיה לשיפור במרווח הפנים. הקארנס יוצא בתצורת 5 או 7 מושבים, כאשר השורה השלישית האופציונאלית מתקפלת אל רצפת תא המטען ליצירת תא מטען שטוח. שורת המושבים השלישית מתקפלת גם היא, ביחס 60/40. נפח תא המטען יעמוד על 103 ליטרים כשכל המושבים פתוחים, 492 ליטרים לאחר קיפול שורת המושבים השנייה ו-1,667 ליטרים לאחר קיפול שתי שורות המושבים.

    קיה קארנס החדש

    מבחר המנועים של קיה קארנס החדש צפוי לכלול ארבע מנועים בסך הכל, שניים מתוכם מנועי בנזין ושניים נוספים יהיו מנועי טורבו-דיזל. מנוע הבנזין הבסיסי יהיה בנפח 1.6 ליטר ובהספק מרבי של 135 כוחות סוס, מנוע המשותף גם לקיה סיד החדשה. מנוע הבנזין החזק יותר יהיה בנפח 2 ליטרים והספקו המרבי הוא 177 כוחות סוס. באגף הדיזל יוצעו שתי גרסאות של מנוע בנפח 1.7 ליטר, אחת בהספק של 115 כוחות סוס והשנייה בהספק של 136 כוחות סוס. כל המנועים יוצעו עם תיבת הילוכים ידנית (6 הילוכים), כאשר הדיזל והבנזין החזקים יוצעו גם עם אפשרות לתיבת הילוכים אוטומטית (6 הילוכים). דגמי הדיזל הידניים יוצעו עם מערכת Start&Stop.

    קיה קארנס החדש

    המפרט הטכני כולל אופציה למערכות אלקטרוניות מתקדמות, כמו מערכת לשמירה על נתיב הנסיעה, מערכת חניה אוטומטית או פנסי קסנון. כל הדגמים יוצעו כסטנדרט עם חישוקי 16 אינטש' רגילים ואופציה לחישוקי סגסוגת במידות 17 או 18 אינטש'. מערכת בקרת אקלים תוצע בחלק מהדגמים אך פתחי מיזוג ליושבים מאחור יוצעו כסטנדרט בכל הדגמים. חימום מושבים לשתי השורות הראשונות יוצע גם הוא כסטנדרט וקירור מושבים יוצע כאופציה בחלק מהדגמים.

    קיה קארנס החדש צפוי להגיע לישראל לקראת אמצע שנת 2013, כמה חודשים לאחר שיחל שיווקו באירופה.

    קיה קארנס החדש

    dddd