תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • טויוטה
  • טויוטה וורסו
  • טויוטה ורסו
  • טויוטה ורסו מתחדש לקראת 2013

    טויוטה וורסו

    מתיחת פנים מאסיבית למיניוואן הקומפקטי טויוטה ורסו. יקבל עיצוב חיצוני חדש, אבזור משודרג ושיפורים קלים ליחידות ההנעה.

    • 19-09-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    טויוטה ורסו המחודש ייחשף בתערוכת פריז הקרובה, לקראת תחילת שיווקו בשנת 2013. בטויוטה חשפו בשבוע שעבר תמונות טיזר ראשונה לורסו המחודש וכעת מפרסמים תמונות רשמיות ראשונות לקראת השקתו הרשמית של הדגם בתערוכת פריז, לצידה של טויוטה אוריס סטיישן החדשה. השיווק המלא של הרכב צפוי להתחיל רק במהלך שנת 2013 ועדיין לא ידוע מתי יגיע הדגם החדש ארצה.

    טויוטה ורסו החדש

    כ-470 רכיבים שונו במסגרת מתיחת הפנים שבוצעה בטויוטה ורסו החדש, הראשונה שמבוצעת בדגם מאז הושק בשנת 2009. במסגרת מתיחת הפנים זוכה הורסו לעיצוב החזית החדש של הקבוצה, כפי שלמדנו להכיר בטויוטה יאריס החדשה ובדגמי 2013 של האוריס. פנסי החזית החדשים, בעיצוב אגרסיבי יותר, יכללו כעת תאורת DRL מבוססת LED, ובמראות הצד הותקנו מאותתים. מהפרופיל ניתן להבחין בחישוקי סגסוגת חדשים, בקוטר 16 או 17 אינטש'. מאחור - פגוש אחורי ויחידות תאורה חדשות. אין שינוי מהותי במידות החיצוניות של הרכב.

    טויוטה ורסו החדש

    תא הנוסעים של טויוטה ורסו החדש יכלול שדרוגים קלים באיכות החומרים הכוללים ריפודים חדשים ונעימים יותר, ציפוי דמוי כרום ללוח השעונים ולפתחי המיזוג ומתג שליטה חדש על תאורת הפנים. מסך מגע בגודל 6.1 אינטש' יותקן כעת כסטנדרט בכל הדגמים וישמש את מערכת המולטימדיה החדשה. תא הנוסעים ימשיך להציע את מערכת קיפול המושבים Easy Flat-7 שמציעה 32 סידורי ישיבה שונים.

    היצע המנועים של טויוטה ורסו יישאר ללא שינוי מהותי וימשיך לכלול מבחר של חמישה מנועים. בטויוטה לא חושפים את נתוני צריכת הדלק העדכניים אך טוענים כי בכל המנועים בוצעו עדכונים שישפרו את צריכת הדלק ויפחיתו את פליטת המזהמים. מבין חמשת המנועים איתם יוצע הורסו, רק אחד ישודך לתיבת הילוכים אוטומטית ויהיה רלוונטי לישראל - בנזין בנפח 1.8 ליטר.

    פרטים טכניים נוספים יפורסמו עם השקתו של הדגם החדש, בעוד כשבועיים.

    טויוטה ורסו החדש

    dddd