תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מיני
  • מיני קאנטרימן
  • מיני פייסמן נחשפת במלואה

    מיני קאנטרימן

    מיני חושפת את הפייסמן, גרסת ה-3 דלתות של הקאנטרימן. שיווקה יחל בתחילת 2013 עם מבחר של 4 מנועים מוגדשים.

    • 14-09-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    מיני פייסמן, התוספת החדשה להיצע הדגמים ההולך ומתרחב של מיני, נחשפת לראשונה לקראת השקתה בסוף החודש בתערוכת הרכב של פריז. מזה זמן רב מספרת מיני על כוונותיה להשיק קרוסאובר עם שלוש דלתות וסידור ישיבה של 4 מושבים מלאים, כוונות שהגיעו לשיאן עם חשיפת "תמונות הריגול" הרשמיות של הדגם בחודש שעבר. כעת חושפת מיני את התמונות והפרטים של הפייסמן, שייחשף רשמית בסוף החודש ושיווקו באירופה יחל ברבעון הראשון של שנת 2013. עדיין לא ברור מתי, אם בכלל, יגיע לישראל.

    מיני פייסמן

    מידותיו של הפייסמן דומות מאוד לאלו של מיני קאנטרימן עליו הוא מבוסס, עם בסיס גלגלים זהה. אורכו 411 סנטימטרים, קצר בכ-2.5 סנטימטרים מהקאנטרימן. הגובה הכללי הוא 152 סנטימטרים, כ-4 סנטימטרים פחות מהקאנטרימן, כשחלקם אבדו בגלל מרווח הגחון שהצטמצם בקצת יותר מסנטימטר. גם נפח תא המטען דומה מאוד לזה של הקאנטרימן ועומד על כ-330 ליטרים לפני קיפול המושבים ו-1,080 ליטרים לאחר קיפולם. תא הנוסעים מציע 4 מושבים מלאים ובמיני מבטיחים שכולם יהיו מרווחים ונוחים לנסיעות ארוכות.

    מיני פייסמן

    מבחר המנועים של מיני פייסמן יכלול בשלב הראשון שני מנועי בנזין ושני מנועי דיזל. לגרסת הבנזין הבסיסית מנוע מוגדש בנפח 1.6 ליטרים שהספקו המרבי עומד על כ-120 כוחות סוס. צריכת הדלק שלה עומדת על כ-16.7 קילומטרים לליטר בממוצע והזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש אורך 10.4 שניות. גרסת הבנזין הבכירה יותר, פייסמן S, תצויד במנוע באותו הנפח אך בהספק משודרג שיעמוד על כ-180 כוחות סוס. כאן הביצועים טובים יותר והזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש מתקצר ל-7.5 שניות בלבד אך צריכת הדלק נותרת כמעט ללא שינוי.

    גרסת הדיזל הבסיסית של מיני פייסמן כוללת מנוע מוגדש בנפח 1.6 ליטר שהספקו המרבי 110 כוחות סוס שמציג צריכת דלק מרשימה למדי של כ-22 קילומטרים לליטר. לגרסת הדיזל הבכירה, פייסמן SD, מנוע בנפח 2 ליטרים לו הספק מרבי של 141 כוחות סוס וצריכת דלק של כ-21.7 קילומטרים לליטר.

    כל הגרסאות, דיזל ובנזין, יוצעו עם תיבת הילוכים ידנית (6 הילוכים) ועם אופציה לתיבת הילוכים אוטומטית (6 הילוכים). מערכת הנעה כפולה תוצע כסטנדרט בדגם הפייסמן S וכאופציה בשאר הדגמים.

    מיני פייסמן

    dddd