תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • פולקסווגן
  • פולקסווגן גולף
  • פולקסווגן גולף
  • פולקסווגן גולף החדשה (2013) נחשפת רשמית

    פולקסווגן גולף

    הדור השביעי במספר של פולקסווגן גולף נחשף בתמונות רשמיות ראשונות. גדול יותר, מאובזר יותר, בטיחותי יותר וטכנולוגי יותר מקודמו.

    • 05-09-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    36 שנה לאחר השקת המכונית הראשונה בסדרה נחשפה אמש פולקסווגן גולף החדשה לשנת 2013, דור שביעי לשושלת הדגמים החשובה ביותר של היצרנית. הגולף היא המכונית הנמכרת ביותר של פולקסווגן בשנים האחרונות, עם כ-29 מיליון יחידות שנמכרו מאז השוק הדור הראשון בשנת 1974. הדור הנוכחי, והשישי במספר, אחראי לכ-2.85 מיליון יחידות מתוך מספר זה ולמעשה הוא הדור שאחראי למספר המכירות הקטן ביותר מבין כל דורות הגולף עד כה. אולי זאת הסיבה שפולקסווגן החליטה להציג דור חדש ארבע שנים בלבד לאחר השקתו של הקודם?

    פולקסווגן גולף החדשה

    פולקסווגן גולף החדשה לשנת 2013 מבוססת על פלטפורמת ה-MQB החדשה של הקבוצה, שאפשרה לגולף החדשה להיות קלה יותר למרות גידול ניכר בממדים. הגולף החדשה תהיה ארוכה בכ-56 מילימטרים מהנוכחית, בסיס הגלגלים שלה ארוך ב-59 מילימטרים ורוחבה הכללי גדל ב-13 מילימטרים. לדברי פולקסווגן, הגולף החדשה תציע תא נוסעים מרווח יותר עם שיפור של 15 מילימטרים במרווח הברכיים ליושבים מאחור ותא מטען שנפחו גדול יותר (תוספת של כ-30 ליטרים). גם רמת הבטיחות שופרה, בזכות שימוש בפלטפורמה החדשה והחזקה יותר.

    פולקסווגן גולף החדשה

    מבחר המנועים איתם תוצע פולקסווגן גולף החדשה בשלב הראשון מצומצם יחסית וכולל שתי גרסאות דיזל ושתי גרסאות בנזין. גרסת הבנזין הבסיסית תצויד במנוע 1.2TSI בהספק מרבי של 85 כוחות סוס והגרסה הבכירה יותר תצויד במנוע 1.4TSI חדש בהספק מרבי של 140 כוחות סוס. גרסת הדיזל הבסיסית תצויד במנוע טורבו-דיזל בנפח 1.6 ליטר בהספק מרבי של 105 כוחות סוס והגרסה הבכירה יותר תצויד במנוע טורבו-דיזל בנפח 2.0 ליטרים בהספק של 150 כוחות סוס. המנועים ישודכו לתיבות הילוכים ידניות או אוטומטיות כפולות מצמדים (DSG).

    פולקסווגן גולף החדשה

    כל דגמי פולקסווגן גולף החדשה (2013) יוצעו כסטנדרט עם מערכת שמע הכוללת מסך מגע, 7 כריות אוויר ובקרת יציבות. בנוסף מרחיבה פולקסווגן בצורה ניכרת את רשימת האבזור שתוצע כאופציה בדגמים המאובזרים ו"מורידה" אל הגולף אבזור שהיה בעבר נחלתן של מכוניות יוקרתיות יותר של היצרנית. מערכת בקרת שיוט אקטיבית, מערכת בלימה אוטומטית במהירויות של 30 קמ"ש ומטה, מערכת לזיהוי עייפות הנהג, מערכת לשמירה על נתיב הנסיעה, מערכת חניה אוטומטית ומערכת לזיהוי שלטים אוטומטי - יוצעו כולם כאופציה בדגמים המאובזרים.

    פולקסווגן גולף החדשה

    dddd