תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מרצדס
  • מרצדס A קלאס
  • מרצדס A קלאס החדשה בישראל

    מרצדס A קלאס

    הקומפקטית החדשה והיוקרתית מרצדס A קלאס החדשה הושקה הבוקר בישראל. מחיר – החל מ-170 אלף ₪ לדגם הידני או 180 אלף ₪ לאוטומט.

    • 28-08-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    חברת כלמוביל, יבואנית מרצדס לישראל, השיקה הבוקר את מרצדס A קלאס החדשה. באירוע לעיתונאים שהתקיים הבוקר באולם התצוגה המרכזי של מרצדס בתל-אביב הכריז אריאל פינטו, מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה של כלמוביל, על תחילת שיווקה של ה-A קלאס בישראל ועל מדיניות התמחור החדשה של המותג בישראל. המחירון החדש של כל דגמי מרצדס בישראל יהיה מחיר קשיח ויכלול בתוכו את עלות המימון ועלות טרייד אין במחיר מחירון "כמעט לכל הרכבים". בכך מיישרת כלמוביל קו עם מדיניות המחירים החדשה של במוו בישראל, שנקבעה עם העברת המותג לידי דלק מוטורס.

    מרצדס A קלאס החדשה

    כוכבת היום הייתה מרצדס A קלאס החדשה, שמושקת בישראל עם מבחר של שלושה מנועים, שתי רמות אבזור ושתי תיבות הילוכים. גרסת הבסיס תהיה ה-A180 שתשווק בארץ עם גיר ידני או רובוטי כפול מצמדים (DCT). לגרסה זו מנוע בנזין מוגדש בנפח 1.6 ליטר המפיק 122 כוחות סוס וכ-20 קג"מ של מומנט. הגרסה האוטומטית מזנקת מעמידה ל-100 קמ"ש בזמן של 9.1 שניות וממשיכה למהירות מרבית של 202 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת עומדת על כ-18.5 קילומטרים לליטר.

    ה-A180 תשווק ברמת אבזור Style הכוללת חישוקי סגסוגת בקוטר 16 אינטש, הגה מצופה עור, בקרת שיוט עם מגביל מהירות, חיישני אורות וגשם, מערכת שמע מקורית עם מסך צבעוני ושליטה מההגה. האבזור הבטיחותי כולל 7 כריות אוויר, מערכת לבדיקת ערנות הנהג ומערכת עזר לבלימה מתקדמת (BAS).
    מחירה יעמוד על כ-170 אלף ₪ לדגם הידני וכ-180 אלף ₪ לדגם האוטומטי.

    מרצדס A קלאס החדשה

    גרסת ה-A200 של מרצדס A קלאס החדשה תפיק ממנוע באותו הנפח (1.6 ליטר, טורבו) הספק מרבי של 156 כוחות סוס ומומנט מרבי של כ-24.5 קג"מ. גרסה זו תשווק עם גיר רובוטי כפול מצמדים בלבד. הזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש אורך כאן כ-8.3 שניות והמהירות המרבית היא 224 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת זהה לדגם ה-A180. רשימת האבזור כוללת את כל מה שיש ב-A180 ובנוסף חישוקי סגסוגת בקוטר 17 אינטש', גג זכוכית פנוראמי, מצלמת רוורס, כיסא נהג חשמלי ופנסי קסנון. האבזור הבטיחותי זהה לזה של גרסת ה-A180.
    המחיר יעמוד על כ-225 אלף ₪.

    הגרסה הבכירה ביותר של מרצדס A קלאס החדשה בשלב זה תהיה ה-A250 AMG. זו תצויד במנוע בנזין מוגדש בנפח 2 ליטרים המפיק כ-211 כוחות סוס ומומנט מרבי של כ-35 קג"מ. גם כאן תיבת ההילוכים תהיה רובוטית כפולת מצמדים בלבד והביצועים טובים למדי - זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-6.6 שניות ומהירות מרבית של 240 קמ"ש. רשימת האבזור כוללת קיט AMG עם פגושים בעיצוב ספורטיבי ומתלים בכיול ספורטיבי, בקרת אקלים מפוצלת וחישוקי סגסוגת בקוטר 18 אינטש'. המחיר - החל מ-265 אלף ₪.

    מרצדס A קלאס החדשה

    dddd