תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • הונדה
  • הונדה CR-V
  • הונדה CR-V
  • הונדה CRV החדש – פרטים נוספים

    הונדה CR-V

    תמונות ופרטים נוספים של הונדה CRV החדש בגרסתו האירופאית, ששיווקה צפוי להתחיל בקרוב.

    • 26-07-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    באיחור קל נחשפה הגרסה האירופאית של הונדה CRV החדש. הדור החדש והרביעי במספר של ה-CRV נחשף רשמית בסוף השנה שעברה, אך בגרסה המיועדת בעיקר לשוק האמריקאי. הופעתו של הדגם האירופאי נדחתה לסוף השנה הנוכחית ושיווקו באירופה צפוי להתחיל בסוף השנה, ככל הנראה לקראת חודש נובמבר. ה-CRV החדש צפוי להגיע גם לישראל, אם כי בשלב זה טרם נמסר מחברת מאיר תאריך מדויק. אנחנו מאמינים כי יגיע ארצה בחודשים הראשונים של שנת 2013.

    הונדה CR-V

    הונדה CRV החדש רוכב על גלי ההצלחה של שלושת הדורות הקודמים בעולם, שמכרו למעלה מ-5 מיליון יחידות מאז הושק הדגם הראשון בשנת 1995. זאת כנראה הסיבה שבהונדה החליטו שלא לשנות באופן מהותי את עיצובי או מידותיו של ה-CRV, עם קיצוץ קל של מילימטרים בודדים באורך הכללי ובגובה הכולל לטובת מראה ספורטיבי ונאה יותר. תכנון חכם יותר של תא הנוסעים אפשר להונדה להגדיל את נפח תא המטען בכ-150 ליטרים מבלי לפגוע במרווח הפנים. עוד במסגרת שיפור נוחות השימוש בתא המטען מקבל ה-CRV גם פתיחה חשמלית לדלת תא המטען.

    הונדה CR-V

     תא הנוסעים של ה-CRV החדש עוצב מחדש ובהונדה מספרים כי הפעם שמו דגש מיוחד על נושא בידוד הרעשים ותא הנוסעים אמור להיות שקט במיוחד, עם שיפור של כ-50 אחוזים ברמות רעשי הכביש והרוח. דגש מיוחד נוסף הושם על נושא הבטיחות. כאן מציג הונדה CRV החדש רשימה נאה של התקני בטיחות - מושבים עם משענת ראש למניעה פגיעת צליפה לאחור, מערכת למניעת דרדור, מערכת עזר לירידה במורד, מערכת לשמירה על נתיב הנסיעה ומערכת אקטיבית למניעת התנגשויות (CMBS) המסוגלת לבלום את הרכב עד כדי עצירה מוחלטת במקרה של סכנת התנגשות.

    מבחר המנועים של הונדה CRV החדש בגרסתו האירופאית יכלול בשלב זה שני מנועים. גרסת הבנזין תצויד בגרסה משודרגת של מנוע ה-2 ליטר i-VTEC של הונדה, שהספקו המרבי עלה בכ-5 כוחות סוס ועומד כעת על 155 כוחות סוס בסך הכל. גרסת הדיזל תצויד במנוע בנפח 2.2 ליטרים בהספק מרבי של כ-150 כוחות סוס. שני המנועים ישווקו עם תיבת הילוכים ידנית או אוטומטית בעלת 5 הילוכים. כל הגרסאות ישווקו עם מערכת הנעה כפולה, הגרסאות הידניות יצוידו גם במערכת Start&Stop וגרסאות הבנזין ישווקו גם בגרסת הנעה קדמית. בהמשך צפוי להצטרף להיצע המנועים גם מנוע טורבו-דיזל חדש בנפח 1.6 ליטרים.

    הונדה CR-V

    dddd