תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סיאט
  • סיאט לאון
  • סיאט לאון
  • סיאט לאון החדשה בתמונות רשמיות ראשונות

    סיאט לאון

    התמונות הראשונות של סיאט לאון החדשה זלגו לרשת וחושפות עיצוב חדש מבחוץ אך גם מבפנים.

    • 14-07-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    הדור השלישי של סיאט לאון יושק רק בעוד יומיים, אך התמונות הראשונות כבר מצאו את דרכן לרשת האינטרנט ופורסמו לראשונה במהלך סוף השבוע. הלאון החדשה תושק בתערוכת פריז הקרובה, שתיפתח בחודש ספטמבר. הפרטים הטכניים מלאים יפורסמו בעוד כמה ימים, עם חשיפתו המלאה של הדגם. שיווקו של הדגם החדש צפוי להתחיל בתחילת 2013.

    סיאט לאון החדשה

    כמו הדורות הקודמים של סיאט לאון, גם הדור הנוכחי מבוסס על הפלטפורמה של האחות החורגת לבית פולקסווגן, הגולף. הדגם החדש יתבסס על פלטפורמת ה-MQB החדשה של פולקסווגן, שתשמש את הדור הבא של הגולף ובינתיים משמשת בעיקר את אודי A3 החדשה. מבחר המנועים צפוי אף הוא להתבסס על מנועי הגולף ולכלול את מנוע ה-1.2TSI ו-1.4TSI. בשלב זה עדיין לא ברור האם גרסת ה-FR שמופיעה בחלק מהתמונות תצויד במנוע ה-1.8 ליטר של הקבוצה או שתהיה גרסה מאובזרת יותר של הלאון הרגילה, בדומה למהלך שבוצע עם סיאט איביזה FR החדשה.

    סיאט לאון החדשה

    במבט ראשון ניתן לראות כי הלאון החדשה מקבלת עיצוב חד ואגרסיבי יותר. תא הנוסעים חושף גם הוא עיצוב חדש, מודרני ואיכותי יותר מזה של הדור הנוכחי. רשימת האבזור של סיאט לאון החדשה צפויה לכלול 6 כריות אוויר, אופציה לתיבת הילוכים אוטומטית (DSG), מערכת שמע מקורית עם שליטה מההגה וחיבורי USB ובלוטות', בקרת שיוט וגג שמש פנוראמי. האבזור החיצוני יכלול חישוקי סגסוגת, פגושים ספורטיביים בגרסת ה-FR, תאורת DRL מבוססת LED ומערכת פליטה משודרגת בדגם ה-FR.  

    סיאט לאון החדשה

    dddd