תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • רנו
  • רנו קליאו
  • רנו קליאו
  • רנו קליאו IV החדשה (2013) – נחשפת

    רנו קליאו

    עם עיצוב חיצוני צעיר ודינאמי, תא נוסעים מלא גאדג'טים ומנועי טורבו חדשים - אמורה רנו קליאו החדשה להחזיר עטרה ליושנה.

    • 04-07-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    הדור החדש והרביעי במספר של רנו קליאו יוצא לדרך. הקליאו החדשה תהיה הרנו הראשונה שתקבל את שפת העיצוב החדשה של המותג, שמקורה בדגמי הקונספט הספורטיביים שהציגה לאחרונה החברה. הקליאו החדשה תציע מראה ספורטיבי ודינאמי יותר - צמיגים גדולים יותר, פרופיל נמוך יותר, דלתות אחוריות נסתרות (הידית מותקנת במסגרת החלון) ומבחר צבעים גדול ונועז יותר. מבחר הצבעים יגיע גם אל תא הנוסעים, שיציע אף הוא אפשרות לבחירת גווני הריפודים.

    רנו קליאו החדשה

    רנו קליאו IV החדשה תושק עם מבחר של שלושה מנועים חדשים - שני מנועי בנזין ודיזל אחד. גרסת הבסיס תצויד במנוע ה-TCe90 החדש של רנו, שמפיק כ-90 כוחות סוס מנפח צנוע של 900 סמ"ק בעזרתו של מגדש טורבו. הוא מצויד במערכת Start&Stop ולתיבת הילוכים ידנית, כך שצריכת הדלק שלו תעמוד על כ-23 קילומטרים לליטר.
    מנוע בנזין נוסף, וחשוב ביותר בעבור השוק הישראלי, יהיה מנוע ה-TCe120. כמו ה-TCe90, גם מנוע זה מפיק הספק מרבי גבוה יחסית (כ-120 כוחות סוס) מנפח קטן (1.2 ליטר) בזכות שימוש במגדש טורבו. חשיבותה של גרסה זו היא בתיבת ההילוכים האוטומטית החדשה שהיא צפויה לקבל - רובוטית כפולת מצמדים (EDC).

    רנו קליאו החדשה

    תא הנוסעים של רנו קליאו IV יציע כאמור מבחר רחב יחסית של גוונים, לפי בחירתו של הלקוח. בנוסף צפוי להציע עוד כמה פריטי אבזור ייחודים שינסו להצדיק את העיצוב החיצוני הצעיר. כך, למשל, כוללת רשימת האבזור אופציה להתקנה של מחשב לוח (טאבלט) מקורי עם תקשורת סלולארית, מערכת ניווט, מערכת שמע משוכללת וחנות אפליקציות ייחודית לרנו. אחת מהאפליקציות בחנות תאפשר לנהג לבחור את רעש המנוע. גם הדגמים הפחות מאובזרים יכללו מערכת שמע מקורית כסטנדרט, שתכלול חיבורי בלוטות' ו-USB.

    שיווקה של רנו קליאו IV החדשה באירופה צפוי להתחיל בסוף השנה הנוכחית. אלינו היא צפויה להגיע רק בתחילת שנת 2013, עם השקתה של הגרסה האוטומטית.

    רנו קליאו החדשה

    dddd