תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • שברולט
  • שברולט קרוז
  • שברולט קרוז סטיישן
  • שברולט קרוז סטיישן – כל התמונות והפרטים

    שברולט קרוז

    תמונות ופרטים נוספים של שברולט קרוז סטיישן פורסמו. תציע גרסת דיזל חדשה ותגיע לשוק בעוד כחצי שנה.

    • 21-06-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    בין כל דגמי הסדאן החדשים שנחשפו בימים האחרונים מסתתרת גם שברולט קרוז סטיישן. בזמן שסקודה, פיג'ו, סיטרואן ואופל חושפות גרסת סדאן למשפחתית האצ'בק שלהם, בשברולט דווקא חושפים גרסת סטיישן למשפחתית הסדאן שלהם. זו שברולט קרוז סטיישן, שתצטרף בקרוב להיצע הדגמים של הקרוז שכבר כולל את הקרוז סדאן (משווקת בישראל) ואת הקרוז האצ'בק (תשווק בקרוב).

    שברולט קרוז סטיישן

    שברולט קרוז סטיישן שומרת על העיצוב של הקרוז הנוכחית עם כמה שינויים קלים לעיצוב החזית, בעיקר בפגוש ובשבכה הקדמית. מאחור זו כמובן מכונית שונה לחלוטין, עם תוספת משמעותית לאורך הכללי (465 לעומת 459 סנטימטרים) שמעניקה תוספת משמעותית גם לנפח תא המטען (500 לעומת 450 ליטרים). קיפול של המושבים והעמסת הרכב עד לגג יוכלו להגדיל את נפח תא המטען לכדי 1,478 ליטרים. בנוסף תציע הקרוז סטיישן כסטנדרט מסילות גג אליהם ניתן לעגן מטען נוסף במשקל של עד 100 קילוגרמים.

    שברולט קרוז סטיישן

    תא הנוסעים של הסטיישן נותר כמעט וזהה לזה של גרסת הסדאן. החידוש העיקרי כאן היא מערכת השמע החדש, MyLink, שתחבר את הסמארטפון ישירות דרך ממשק בלוטות' או USB. מסך מגע צבעוני בקוטר 7 אינטש' יאפשר גישה לכל קבצי המדיה ואנשי הקשר שנמצאים בסמארטפון כל עוד הרכב עומד, וכשהרכב בנסיעה תעבור השליטה לפקדים של גלגל ההגה. עוד יותקנו בתא הנוסעים 6 כריות אוויר סטנדרטיות ושתי נקודות עיגון ISOFIX.

    שברולט קרוז סטיישן

    מבחר המנועים של שברולט קרוז סטיישן יכלול את מנועי ה-1.6 וה-1.8 ליטר המוכרים מגרסת הסדאן, שניהם בשידוך לתיבת הילוכים אוטומטית. אליהם תצטרף גרסה חדשה המצוידת במנוע ה-1.4 ליטר שפגשנו בשברולט קרוז טורבו, אך לא ברור אם ישודך לתיבת הילוכים אוטומטית בגרסת הסטיישן. האירופאים יקבלו גם מנוע דיזל חדש, בנפח 1.7 ליטר, המפיק כ-140 כוחות סוס ובשידוך לתיבת הילוכים ידנית צורך כ-22 קילומטרים לליטר בממוצע.

    שיווקה של שברולט קרוז סטיישן באירופה צפוי להתחיל לקראת סוף השנה. עדיין לא נמסר תאריך תחילת שיווקה בישראל, אך להערכתנו זה יחל בתחילת השנה הבאה (2013).

    שברולט קרוז סטיישן

    dddd