תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • פיאט
  • פיאט סדיצ'י
  • פיאט סדיצ'י מגיעה לישראל

    פיאט סדיצ'י

    האחות התאומה של סוזוקי SX4 - פיאט סדיצ'י - מגיעה השבוע לישראל. מחיר: החל מ-103 אלף ש"ח.

    • 06-06-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    באיחור גדול ומאוד לא אופנתי יושק השבוע פיאט סדיצ'י בישראל. הסדיצ'י הוא פרויקט משותף של סוזוקי ופיאט שהושק בשנת 2006. את החצי השני של פרויקט זה אנחנו מכירים היטב בישראל - האחות התאומה סוזוקי SX4 נמכרת בישראל במספרים נאים מאז שנת 2007 (כמודל 2008). רק כעת, כשבסוזוקי כבר מתחילים לעסוק במחליפתה של ה-SX4 התאומה, החליטה יבואנית פיאט לישראל (סמל"ת) להשיקו בישראל.

    פיאט סדיצ'י

    הבשורות הטובות עבור חובבי הרכב הן שבניגוד ל-SX4, פיאט סדיצ'י תוצע בישראל עם אופציה לתיבת הילוכים ידנית בנוסף לתיבת ההילוכים האוטומטית המסורתית. לסדיצ'י מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטרים המפיק 120 כוחות סוס ומומנט מרבי של כ-16 קג"מ. צריכת הדלק הממוצעת שלו עומדת על כ-15 קילומטרים לליטר בדגם האוטומטי וכ-16 קילומטרים לליטר בדגם הידני (על פי נתוני היצרן).

    פיאט סדיצ'י

    פיאט סדיצ'י ישווק בישראל בשתי רמות אבזור. רמת האבזור הבסיסית (Dynamic) כוללת 6 כריות אוויר, עיגוני ISOFIX, בקרת יציבות, 4 חלונות חשמל, מערכת שמע מקורית קוראת MP3, מראות צד מתקפלות חשמלית, פנסי ערפל ופסי גג שחורים. מחירה יעמוד על 103 אלף ₪ לגרסה הידנית או 114 אלף ₪ בגרסה האוטומטית.

    רמת האבזור הבכירה (Emotion) תוסיף לכל הכתוב לעיל גם בקרת אקלים מפוצלת, שליטה על מערכת השמע מההגה, הפשרת אדים למראות הצד, מראות בצבע הרכב, חישוקי סגסוגת, הגה מצופה עור, כיוון גובה למושב הנהג וצביעה כסופה לפסי הגג. מחירה יעמוד על 114 אלף ₪ לגרסה הידנית או 125 אלף ₪ לגרסה האוטומטית.

    פיאט סדיצ'י

    dddd