תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • אופל
  • אופל אסטרה
  • אופל אסטרה GTC
  • אופל אסטרה GTC מגיעה השבוע לישראל

    אופל אסטרה

    אופל משיקה בישראל את אופל אסטרה GTC, גרסת קופה נאה וספורטיבית של האסטרה טורבו.

    • 21-05-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    באופל ישראל ממשיכים להרחיב את היצע הדגמים של המותג בארץ עם השקתה של אופל אסטרה GTC. גרסת הקופה הנאה של אופל אסטרה נחשפה לראשונה לפני כשנה והושקה לראשונה בתערוכת הרכב של פרנקפורט בשנה שעברה. היא מגיעה אלינו באיחור אופנתי קל, במסגרת מהלך אסטרטגי של אופל ישראל. בחברה מאמינים כי הגדלת מספר הדגמים ורמות הגימור המשווקות יאפשרו לה להעמיק את אחיזתה בשוק המקומי. בהמשך השנה צפויים להגיע ארצה דגמי המסחריות של אופל, רכב הפנאי אופל אנטרה, גרסת הסדאן של האסטרה ועוד.

    אופל אסטרה GTC

    אופל אסטרה GTC מבוססת על הפלטפורמה המוכרת של האסטרה אך זוכה לשינויים קלים לטובת שיפור התנהגות הכביש. באופל הנמיכו את הרכב בכ-15 מילימטרים, הרחיבו את מפסקי הגלגלים, האריכו את בסיס הגלגלים ושינו את מבנה המתלים. כך למשל מקבלת האסטרה GTC מתלה קדמי הדומה מאוד לזה של האינסיגניה OPC, לטובת היגוי משופר וחד יותר.

    לישראל תגיע אופל אסטרה GTC בשלב זה עם מנוע בנזין אחד. מדובר באותה יחידת הנעה שמשמשת גם את אופל אסטרה טורבו ואת שברולט קרוז טורבו. היא מפיקה 140 כוחות סוס ממנוע קטן ומוגדש בנפח 1.4 ליטר המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים. המהירות המרבית עומדת על 200 קמ"ש והזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש אורך כ-9.9 שניות. צריכת הדלק הממוצעת עומדת על כ-14.7 קילומטרים לליטר.

    אופל אסטרה GTC

    רשימת האבזור של אופל אסטרה GTC נאה וכוללת חישוקי סגסוגת בקוטר 18 אינטש', מראות צד חשמליות עם הפשרת אדים חשמלית, ספויילר אחורי ופנסי ערפל קדמיים. בתא הנוסעים תמצאו 6 כריות אוויר, מושבי ספורט בריפוד בד משולב עם עור, בקרת אקלים מפוצלת, מערכת שמע מקורית עם 6 רמקולים ובקרת שיוט. מחירה של ה-GTC יעמוד על כ-150 אלף ₪.

    אופל אסטרה GTC

    dddd