תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • ניסאן
  • ניסאן ג'וק
  • ניסאן ג'וק R - בדרך לייצור בכמות מוגבלת מאוד

    ניסאן ג'וק

    למרות ההצהרות הראשונות תגיע ניסאן ג'וק R, גרסת העל של הג'וק, לייצור כמעט סדרתי. מהרו להזמין, פרטים בפנים.

    • 04-05-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    בשורות טובות לחובבי הרכב מגיעות השבוע דווקא מהכיוון הלא צפוי של ניסאן ג'וק. לפני כחצי שנה חשפה ניסאן את הג'וק R, גרסת על של הג'וק שנוצרה משידוך של ניסאן GT-R וניסאן ג'וק. הגרסה המרשימה הזאת של ניסאן ג'וק הוגדרה בתחילה כדגם קונספט חוקי לכביש, אך שאינו מיועד לייצור. הבשורות הטובות שמגיעות השבוע מניסאן - ניסאן ג'וק R דווקא כן יגיע לייצור במספר מוגבל מאוד.

    ניסאן ג'וק R

    גרסת העל של הג'וק עושה שימוש במנוע ובמכלולי ההנעה של ניסאן GT-R - מנוע V6 בנפח 3.8 ליטרים עם שני מגדשי טורבו. בשנה שעברה עדכנה ניסאן את יחידת ההנעה הזו והוסיפה לה כמה כוחות סוס וגם הג'וק R ייהנה משדרוג זה. כעת יפיק המנוע הזה לא פחות מ-545 כוחות סוס (לעומת 485 כוחות סוס "בלבד" בדגם הקונספט), כך שזמן הזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש שעמד בעבר על 3.7 שניות צפוי להתקצר עוד יותר.

    ניסאן ג'וק R

    ניסאן ג'וק R הוצג לראשונה לקהל בדובאי וזכה שם להתעניינות רבה. כתוצאה מכך החליטה ניסאן לייצרו בכל זאת במספר מוגבל למדי. בניסאן לא חושפים כמובן את מחירו של הרכב המיוחד הזה ולא את זהות הרוכשים אך מוכנים לספר כי שניים מתוך שלושת הרכבים שהוזמנו עד כה נרכשו על ידי "תושבים מכובדים ומוכרים מדובאי". אלו מכם שעדיין מתלבטים בנוגע לרכישת ניסאן ג'וק R מוזמנים למהר ולשלוח מייל לכתובת [email protected] . בניסאן יקבלו הזמנות רק במהלך ארבעת השבועות הקרובים, לאחר מכן יחל הייצור ותיסגר רשימת ההזמנות.

    ניסאן ג'וק R

    dddd