תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סיטרואן
  • סיטרואן נומרו 9 (או אולי סיטרואן DS9?)

    סיטרואן

    סיטרואן חושפת רכב קונספט חדש – נומרו 9, שעתיד להפוך בקרוב לכמה חברים חדשים במשפחת ה-DS היוקרתית.

    • 15-04-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    סיטרואן חושפת את המראה העתידי של רכבי ה-DS שלה עם דגם קונספט חדש בשם נומרו 9. היצע רכבי הפרימיום של סיטרואן כולל כיום שלושה רכבים שנמצאים בייצור סדיר - סיטרואן DS3,DS4 ו-DS5. בסיטרואן מתכננים להכפיל את היצע הרכבים של סדרת ה-DS עם שלושה רכבים חדשים בעיצוב חדש, סיטרואן DS9 תהיה כנראה הבאה בתור והנומרו 9 שמוצגת כאן בתמונות רשמיות ראשונות מרמזת על קו העיצוב החדש של סיטרואן. אליה יצטרפו בעתיד גם מכונית סדאן יוקרתית ורכב פנאי בינוני.

    סיטרואן DS9

    הדגם החדש חושף את קו העיצוב העתידי של סדרת ה-DS, כולל סיטרואן DS9 ושני הרכבים העתידיים בסדרת ה-DS שיצטרפו אליה. החזית החדשה, ביחד עם יחידות התאורה והגריל הקדמי, צפויים להמשיך הלאה גם לדגמים עתידיים בסדרה. גג השמש הפנוראמי החדש אף הוא צפוי להופיע בדגמים נוספים, כחלק מניסיון של סיטרואן ליצור תאי נוסעים נעימים יותר לשהייה.

    סיטרואן DS9

    סיטרואן DS9, שתתבסס על דגם הקונספט המרשים נומרו 9, היא מכונית גדולה וכבדה - כחמישה מטרים אורכה (4.93 מטרים, ליתר דיוק), כ-1.5 טון משקלה. ובכל זאת, סיטרואן מצהירה על נתוני צריכת דלק מרשימים למדי של כ-59 קילומטרים לליטר. את ההישג המרשים הזה חייבת הסיטרואן ליחידת הנעה היברידית חדשה הכוללת מנוע טורבו-בנזין חזק (1.6 ליטר, 225 כוחות סוס) ומנוע חשמלי בהספק של 70 כוחות סוס נוספים.

    סיטרואן DS9

    למרות צריכת הדלק הנמוכה, סיטרואן DS9 תציע ביצועים טובים למדי. המהירות המרבית שלה עומדת על 244 קמ"ש והזינוק הקלאסי מעמידה למאה קמ"ש אורך 5.4 שניות בלבד. כמו ברכבים היברידיים אחרים של קבוצת פיג'ו-סיטרואן, המנוע החשמלי מסובב את הגלגלים האחוריים ומנוע הבנזין את הגלגלים הקדמיים ליצירת מערכת הנעה כפולה. טווח הנסיעה החשמלי המרבי עומד על כ-50 קילומטרים וכפתור בתא הנהג יאפשר שליטה על חלוקת הכוח.

    סיטרואן DS9

    dddd