תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • קיה
  • קיה סיד
  • קיה סיד
  • קיה סיד החדשה (2012) – כל הפרטים

    קיה סיד

    הדור השני של קיה סיד יושק במהלך 2012 ויציע איכות חומרים משופרת, מרווח פנים גדול יותר ומנועים חזקים יותר.

    • 02-04-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    קיה סיד החדשה נחשפת לקראת תחילת שיווקה באמצע שנת 2012. הדור השני של קיה סיד צפוי להמשיך את ההצלחה של קיה בשוק האירופאי ולחזק את מעמדה בסגמנט המשפחתיות. הדור הראשון, שנמכר באירופה מאז שנת 2007, זכה להצלחה יחסית ומכר באירופה בלבד כ-430 אלף רכבים בסך הכל. הדור השני, המתבסס על פלטפורמה חדשה הדומה לזו של יונדאי i30 החדשה, יושק תחילה בגרסת 5 דלתות האצ'בק כשבהמשך השנה תשיק קיה גם גרסת סטיישן.

    קיה סיד החדשה

    קיה סיד החדשה תהיה גדולה ומרווחת יותר מקודמתה. אורכה גדל בכ-50 מילימטרים (431 סנטימטרים בסך הכל), למרות שבסיס הגלגלים נותר זהה לדגם הקודם (265 מילימטרים). הסיד החדשה תהיה מעט נמוכה יותר (10 מילימטרים) ורחבה יותר (17 עד 32 מילימטרים), כדי להקנות לה עיצוב ספורטיבי ואתלטי יותר. היא תיוצר במפעל של קיה בסלובקיה ותשווק במגוון של 10 צבעים בסך הכל (חמישה מתוכם חדשים).

    קיה סיד החדשה

    מבחר המנועים של קיה סיד החדשה יכלול שני מנועי בנזין ושני מנועי דיזל. מנוע הבנזין העיקרי, לפחות בישראל, יהיה מנוע ה-1.6GDI החדש של קיה. מנוע חדש זה, מסדרת מנועי ה-Gamma, מפיק כ-135 כוחות סוס ומומנט מרבי של כ-16 קג"מ. הוא ישודך לתיבת הילוכים ידנית, אוטומטית רגילה או אוטומטית כפולת מצמדים (DCT). אליו יצטרף מנוע בנזין קטן יותר, בנפח 1.4 ליטר בהספק של 100 כוחות סוס, המשודך לתיבת הילוכים ידנית או אוטומטית רגילה. גרסאות הדיזל אף הן ישווקו עם תיבת הילוכים אוטומטית וישודכו למנועים עם הספקים של 90, 110 ו-128 כוחות סוס. כל הדגמים הידניים יוצעו כסטנדרט עם מערכת Start&Stop המכבה את המנוע בזמן עמידה ברמזורים.

    תא הנוסעים של קיה סיד החדשה יציע מרווח פנים ובידוד רעשים משופר. נפח תא המטען גדל אף הוא בכ-40 ליטרים והמושבים האחוריים יתקפלו אל רצפת הרכב ליצירת רצפת שטוחה ונפח הטענה גדול עוד יותר. רשימת האבזור תכלול מערכת שמע חדשה עם שישה רמקולים וחיבורי USB ו-AUX, 6 כריות אוויר ותאורת DRL. כאופציה בתוספת תשלום ניתן יהיה להזמין גם גג שמש פנוראמי, מערכת חניה אוטומטית ובקרת אקלים מפוצלת.

    קיה סיד החדשה

    dddd