תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • טויוטה
  • טיוטה מהמרת על הטכנולוגיה ההיברידית

    טויוטה

    מתקפת הדגמים ההיברידיים של טיוטה צפויה להגיע לישראל במהלך 2012 לאחר שמפעלי הייצור חזרו לפעילות מלאה.

    • 28-03-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    מתקפת הדגמים ההיברידיים של טיוטה אינה מקרית. יצרנית הרכב היפאנית מהמרת בכל הכוח על טכנולוגיית ההנעה ההיברידית שמשלבת מנועי בנזין עם מנועים חשמליים קטנים. בטיוטה השיקו לאחרונה מספר מכוניות היברידיות חדשות שצפויות להרחיב את היצע הדגמים ההיברידיים שהיה די מצומצם עד כה. למעשה, עומדת לכסות טיוטה כמעט את כל קבוצות הרכב עם גרסאות בעלת מערכת הנעה היברידית מתוך ציפייה כי הדרישה למכוניות חשמליות-היברידיות צפויה לגדול במהלך העשור הקרוב.

    טיוטה יאריס היבריד

    הגרסאות ההיברידיות שהשיקה טיוטה במהלך השנה האחרונה מכסות כמעט את כל הקטגוריות בהן נוכחת טיוטה. טיוטה יאריס היבריד היא המצטרפת האחרונה לחבורה ההיברידית של טיוטה, כשהושקה בתערוכת ג'נבה האחרונה לקראת תחילת שיווקה באירופה בעוד כחודשיים. יאריס היבריד תהיה ההיברידית הקטנה והזולה ביותר בהיצע הדגמים של טיוטה בשלב זה, כשמחירה באירופה גבוה בכ-20 אחוזים ממחירה של יאריס בנזין רגילה. מההצד השני של המתרס, טיוטה פריוס פלוס (או טיוטה פריוס V) כבר משווקת בחלק מהשווקים באירופה והיא למעשה ההיברידית 7 מושבים הראשונה באירופה. ביניהן צפויות להתברג טיוטה פריוס C וטיוטה אוריס ההיברידית. כל זאת לפני שהזכרנו את הקאמרי ההיברידית ששיווקה אף הוא החל לאחרונה.

    טיוטה פריוס פלוס

    גם בשוק המקומי זוכות ההיברידיות של טיוטה להצלחה נאה. בשנת 2011 מכרה כאן טיוטה כ-1,500 רכבים מדגם הפריוס שמצטרפים אל כ-250 רכבי אוריס היבריד שהגיעו לכאן בטפטופים ונמכרו בעיקר מפה לאוזן וללא פרסום כלשהוא. שיווקה של האוריס ההיברידית וכן של דגמים היברידיים נוספים בישראל מתעכב בשלב זה בעקבות ביקושים גבוהים באירופה וכן בגלל רעידת האדמה שתקפה את יפן בשנה שעברה, רעידת אדמת שהשביתה את רוב המפעלים המייצרים את הסוללות למערכת ההיברידית. בסוף 2011 חזרו מפעלי הייצור לעבוד בקצב מלא והצפי הוא כי כבר במהלך השנה הקרובה נזכה לראות גם בישראל דגמים היברידיים נוספים של טיוטה.

    טיוטה פריוס C

    dddd