תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סיאט
  • סיאט איביזה סטיישן
  • סיאט איביזה
  • סיאט איביזה SC
  • סיאט איביזה החדשה – כל הפרטים

    סיאט איביזה סטיישן

    האיביזה של סיאט תתחדש במהלך 2012 עם מתיחת פנים קלה שתכלול עדכון מנועים ותא נוסעים חדש ואיכותי יותר.

    • 25-03-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    סיאט איביזה, הסופר-מיני הצעירה של קבוצת פולקסוואגן, תקבל במהלך שנת 2012 מתיחת פנים. בסיאט מרוצים מהצלחתה של האיביזה בקרב צעירי אירופה ובטוחים כי האיביזה החדשה תמשיך להיות פופולארית בקרב צעירי אירופה. מתיחת הפנים של האיביזה לשנת 2012 מתמקדת בנקודות התורפה העיקריות של האיביזה הנוכחית ומעדכנת את איכות החומרים של תא הנוסעים. בנוסף, מוותרת האיביזה על מנועי ה-1.4 ו-1.6 ליטר הישנים ומקבלת את מנועי ה-TSI וה-TDI העדכניים של קבוצת פולקסוואגן. גם העיצוב החיצוני, כמובן, מתעדכן קלות לכבוד מתיחת הפנים.

    סיאט איביזה 2012

    תא הנוסעים של סיאט איביזה החדשה (2012) שומר על עיצוב מינימליסטי ונקי אך מקבל שיפורים קלים. בסיאט חידשו א גלגל ההגה, את פאנל הפעלת המזגן ואת התצוגה של לוח השעונים. תא הכפפות מעודכן אף הוא ונפחו הוגדל בצורה משמעותית ל-10.7 ליטרים. המושבים הקדמיים יקבלו ריפוד חדש וספוג חדש ונוח יותר. גרסאות ה-FR הספורטיביות יגיעו עם מושבי עור חדשים ואיכותיים יותר. גרסאות אלו גם יקבלו גלגל הגה בעיצוב ספורטיבי יותר.

    סיאט איביזה 2012

    מבחר המנועים של סיאט איביזה 2012 מתעדכן ויכלול מגוון רחב של מנועי TSI ו-TDI. גרסת הבסיס החדשה תצויד בגרסה מוחלשת של מנוע ה-1.2TSI שמפיקה 60 כוחות סוס. מעליה תמוקם גרסה חזקה יותר מנוע ה-1.2TSI, שמשווקת גם כיום באיביזה, עם 105 כוחות סוס. הגרסה הספורטיבית, סיאט איביזה FR, תשווק עם מנוע ה-1.4 ליטר TSI כפול המגדשים
    (טורבו וסופר-צ'ארג'ר) בהספק של 150 כוחות סוס. אליהם יצטרפו שלוש גרסאות דיזל (1.2, 1.6 ו-2 ליטר TDI) בהספקים שנעים בין 75 כוחות סוס ל-143 כוחות סוס. מנועי הבנזין החזקים יצוידו כסטנדרט במערכת ה-XDS ועם אופציה לתיבת ההילוכים הרובוטית כפולת המצמדים (DSG).

    סיאט איביזה 2012

    במסגרת עדכון העיצוב החיצוני של סיאט איביזה לשנת 2012 מקבלת המכונית פגוש קדמי חדש, גריל קדמי חדש עם פתחי יניקת אוויר גדולים יותר. הגרסאות המאובזרות יותר יקבלו פנסי ערפל חדשים שמשלבים גם תאורת עזר לפניות. פנסי קסנון יוצעו כאופציה בתוספת תשלום ופנסי LED אחוריים יהיו סטנדרט בגרסאות ה-FR הספורטיביות. הג'אנטים של האיביזה אף הם מקבלים עיצוב חדש ויוצעו במגוון גדלים, מ-14 ועד 17 אינטש'.
    סיאט אביזה TSI - מבחן דרך

    סיאט איביזה 2012

    dddd