תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • שברולט
  • שברולט טרייל-בלייזר החדש – בתמונות רשמיות

    שברולט

    שברולט חושפת רכב פנאי חדש שיצטרף בקרוב אל הקפטיבה והקפטיבה-ספורט. שברולט טרייל-בלייזר החדש בתמונות רשמיות ראשונות.

    • 21-03-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    תמונות רשמיות ראשונות של שברולט טרייל בלייזר החדש נחשפות הבוקר לראשונה, טרם השקתו הרשמית של הדגם בתערוכת הרכב של בנקוק בעוד כשבוע ימים. שברולט טרייל בלייזר קונספט נחשף לראשונה לפני מספר חודשים והדגם הסדרתי, כצפוי, דומה לו עד מאוד. ניתן לראות כי העיצוב החיצוני נותר כמעט ללא שינוי למעט שינויים מתבקשים ביחידות התאורה. גם תא הנוסעים שומר על עיצוב דומה, אך מוותר על חלק מיחידות תאורת האווירה.

    שברולט טרייל בלייזר

    שברולט טרייל בלייזר החדש פותח במקביל לטנדר קולורדו (ולקרוב-הרחוק יותר, איסוזו די-מקס החדש) ומבוסס על פלטפורמה דומה. נתון זה הופך את הטרייל-בלייזר החדש לאחד מרכבי הפנאי האחרונים בעולם הרכב שעדיין עושים שימוש בשלדת סולם ובמרכב נפרד, מבנה שהשימוש בו הופסק בהדרגה במהלך העשור האחרון. הוא פותח במרכז התכנון הברזילאי של ג'נרל מוטורס אך בדומה לקולורדו צפוי להימכר במדינות רבות נוספות. שיווקו יחל עוד השנה בתאילנד ובתחילת השנה צפוי שיווקו להתרחב למדינות נוספות.

    שברולט טרייל בלייזר

    מגוון המנועים של שברולט טרייל בלייזר החדש יכלול שני מנועי טורבו-דיזל מודרניים מסדרת Duramax. היחידה הבסיסית תהיה בנפח 2.5 ליטרים ובהספק מרבי של 150 כוחות סוס. לגרסה החזקה יותר נפח של 2.8 ליטרים והספק מרבי של 180 כוחות סוס. תיבות ההילוכים יהיו אוטומטיות (6 הילוכים) או ידניות (5 הילוכים) וגרסת הנעה קדמית אף היא תוצע בחלק מהדגמים.

    תא הנוסעים של הטרייל בלייזר יציע 7 מקומות ישיבה בשלוש שורות, כששתי השורות האחרונות מתקפלות ליצירת תא מטען שטוח. רשימת האבזור המלאה טרם נחשפה אך היא תכלול ככל הנראה 6 כריות אוויר, בקרת יציבות, מערכת למניעת דרדור לאחור, מערכת בקרה לירידה במורד ומושבי עור.

    שברולט טרייל בלייזר

    dddd