תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • פורשה
  • פורשה בוקסטר
  • פורשה בוקסטר
  • פורשה בוקסטר החדשה – הצצה ראשונה

    פורשה בוקסטר

    לקראת ההשקה הצפויה באפריל הקרוב, משחררת פורשה תמונות ופרטים ראשונים אודות הבוקסטר החדשה.

    • 12-01-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    הרודסטר של פורשה תתחדש בקרוב ותמונות ראשונות של המכונית החדשה פורסמו הבוקר על ידי יצרנית הרכב. פורשה בוקסטר החדשה מקבלת עיצוב חדש וייחודי, עם חזית חדה וסרחי עודף קצרים יותר. מתחת לעיצוב מסתתר מרכב חדש לחלוטין, קל יותר מקודמו למרות שהפך ארוך ורחב יותר. תא הנוסעים אף הוא חדש לחלוטין, ארגונומי יותר ובעיקר מספק יותר מרווח לנהג ולנוסע שלצידו.

    פורשה בוקסטר

    שתי גרסאות של הדגם החדש יהיו זמינות עם השקתה באירופה באפריל הקרוב. את מנוע ה-2.9 ליטרים בו צוידה קודם גרסת הבסיס של פורשה בוקסטר יחליף מנוע חדש בנפח 2.7 ליטרים. למרות שנפח המנוע ירד, ההספק המרבי דווקא גדל ב-10 כוחות סוס ועומד כעת על 265 כוחות סוס. גרסת הבוקסטר S נשארת עם מנוע בנפח זהה (3.4 ליטרים) שמפיק כעת 5 כוחות סוס יותר (315 כוחות סוס בסך הכל). שני הדגמים משודכים לתיבת הילוכים ידנית עם שישה הילוכים או רובוטית כפולת מצמדים (PDK) עם שבעה הילוכים.

    פורשה בוקסטר

    זינוק מעמידה למאה קמ"ש אורך 5.7 שניות בדגם הבוקסטר ו-5 שניות בלבד בדגם הבוקסטר S. צריכת הדלק נעה בין 13 קילומטרים לליטר (בגרסת הבוקסטר) ל-12.5 קילומטרים לליטר (בגרסת הבוקסטר S) בממוצע. חבילת ספורט-כרונו תוצע כאופציה בתוספת תשלום ותכלול בין היתר מערכת Torque Vectoring ודיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה.

    שיווקה של הבוקסטר החדשה באירופה יחל באפריל הקרוב. מחירה ההתחלתי יעמוד על כ-49.5 אלף אירו. לישראל היא צפויה להגיע כמה חודשים מאוחר יותר.

    פורשה בוקסטר

    פורשה בוקסטר

    dddd